رئیس کل دادگستری البرز گفت: برخورد قاطع در انتظار زورگیران اتوبان تهران-کرج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری البرز با اشاره به حادثه سرقت به عنف با استفاده از سلاح در اتوبان تهران-کرج و بازتاب آن در فضای مجازی، گفت: متهمان با دستورات قاطع قضایی و تلاش شبانه روزی پلیس آگاهی استان بازداشت شدند و اقدام انجام شده با توجه به این که با استفاده از سلاح سرد و گرم موجب ارعاب شده در صورت وجود شرایط لازم می‌تواند از مصادیق محاربه موضوع ماده ۲۷۹ قانون مجازات اسلامی محسوب شود و به همین منظور به اتهام این اشخاص به صورت ویژه، با قاطعیت و سرعت لازم در دادگستری کل استان رسیدگی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری البرز با تاکید بر اجرای طرح‌های مقابله با سرقت و مالخران توسط نیروی انتظامی، افزود: قضات و پلیس آگاهی نباید در تحقیق و رسیدگی به پرونده‌های سرقت تعجیل کنند و به دنبال کشف سرقت‌های مشابه متهمان باشند که می‌تواند جنبه پیشگیرانه نیز داشته باشد.

فاضلی هریکندی با اشاره به عزم قوه قضاییه در دوره جدید برای تعامل و هم افزایی بیشتر مجموعه‌های قضایی و انتظامی در راستای تحقق امنیت، گفت: این تعامل در استان البرز در سطح عالی جریان دارد و امیدواریم با مرتفع شدن برخی موانع شاهد افزایش سطح امنیت در استان باشیم.

انتهای پیام / ر.ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۰ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
مشکلی ندارند که یک مدت زندانی بعد هم حلقه به پا میرن خونه در کنار خانواده استراحت میکنند و لالا دزدی ها هم که نوش جونشون مردم میترسند شناسایی کنند
همکار من ترسید بلایی سرخانواده بیارن گفت نمیشناسه همه طلاهاشم بردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
درود
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۳:۲۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
بازداشت شدن. ولی ۲ ماه دیگه با قید ضمانت آزاد میشوند. همه میدونن که زور گیری و دزدی و گردن کلفتی و موبایل قاپی و این جور خلافها . جرمش کمه و زود آزاد میشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
الان بجای اعدام مورد رعفت اسلامی قرار می گیرند و برای جان بقیه مردم خودشون رو آماده می کنند. فقط امیدوارم بعد از آزادی خونواده یکی از همین دلنگرانها مورد آسیب قرار بگیره، اونوقت بفهمند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
یکی دیگه رو میگیرن میگن فلانی بوده