جهانی گفت:بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی جهت ثبت‌نام می توانند به صورت آنلاین و غیر حضوری به سامانه پرداخت وام مراجعه کنندمستمری بگیران مراجعه کنند.

علی جهانی مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ بیش از ۴۰۰ هزار نفر از تسهیلات وام ۷ میلیون تومانی استفاده می‌کنند، همچنین مستمری بگیران و بازنشستگانی که تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند و از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می‌کنند شامل دریافت این وام می‌شوند.

وی افزود: متوسط هر وام برای هر مستمری بگیر و بازنشسته ۷ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه با سود ۴ درصد است، بیش از ۶۰ هزار از طریق سایت ثبت نام کرده اند که در سامانه‌ی تسهیلات وام قرض الحسنه سازمان تامین اجتماعی عملیات ۵۵ هزار نفر نهایی شده است.

جهانی بیان کرد: با توجه به اینکه بانک عامل یا همان بانک پرداخت مستمری بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بانک رفاه است، بانک رفاه طبق تفاهم نامه و رابطه‌ی ساختاری و تشکیلاتی که با سازمان تامین اجتماعی دارد کلیه‌ی اقدامات را در خصوص پرداخت وام انجام می‌دهد.

وی در رابطه با سایر مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی که از سایر بانک‌ها مستمری دریافت می‌کنند یادآور شد: با توجه به اینکه کلیه‌ی اطلاعات مالی و بانکی و پرداخت حقوق و مستمری این افراد از طریق بانک‌های عامل انجام می‌شود این موضوع را در دستور کار قرار داده ایم.

جهانی توضیح داد: امیدواریم با انعقاد قرار داد و تفاهم نامه و نیز پیگیری‌های همه جانبه که صورت می‌گیرد مشکلات دریافت وام را برای سایر مستمری بگیران محدودی که از طریق سایر بانک‌ها مستمری خود را دریافت می‌کنند حل کنیم تا بتوانند همانند سایر همکاران خود وام ۷ میلیون تومانی را دریافت کنند.

وی ادامه داد: ایرادات جزیی سامانه ثبت نام در فرآیند ثبت نام اصلاح و تکمیل شده است و مشکلی برای مستمری بگیران در خصوص دریافت وام نیست، این سامانه برای کانون بازنشستگی سراسر کشور فعال شده و مستمری بگیران درخواست‌های خود را به کانون‌ها ارائه کرده اند.

جهانی گفت: کانون بازنشستگی به عنوان کاربران و به دلیل دارا بودن دسترسی ثبت نام را انجام می‌دهند، همچنین اگر مشکلی وجود داشته باشد مشکلات مستمری بگیران را در فرآیند ثبت نام حل و فصل می‌کنند.


بیشتر بخوانید:

نحوه استفاده از سرویس استعلام ارتباط بیمه ای تامین اجتماعی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۱ مرداد ۱۴۰۰
وام مستمری بگیرای بانک رفاه نتونستید بدید رفتید مشکل وام مستمری بگیرای بانکهای دیگرو دروست کنید زارت.....
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۷:۴۹ ۱۰ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
اونوقت این وام اندک رو چکارش کنند فقط با این 7 میلیون تومان ناقابل میشه چند تا دونه دندان خراب رو کشید و یا یکی دوتا دندون خراب رو باهاش درست کرد و از این قبیل کارهای جزیی کوچک رو با این مبلغ وام اندک 7 میلیون تومانی میشه انجام داد و خلاص این وام 7 میلیون تومانی پول خورد توی جیب روزانه آقا زاده های ثروتمندان بی غم و درد هست اونوقت همچون توی رسانه ها جار می زنند که انگار اومدن 70 میلیون وام بلاعوض دادن یا 700 میلیون تومان وام قرض الحسنه بدون سود بانکی به هر نفر بازنشسته بینوایان تامیین اجتماعی پرداختند اونم باید در قرعه کشی اسمشون در بیاد اگر نه این 7 میلیون تومان گیر همه بازنشستگان بینوایان تامین اجتماعی چندرغاز بگیر زیر زیر زیر خط فقر نمیاد !!! افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه عادلانه خداپسندانه . اللهم عجل لولیک الفرج .
آخرین اخبار