فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری ۶ سوداگر مرگ و کشف ۵۴۴ کیلوگرم مواد افیونی در درگیری مسلحانه تکاوران پلیس استان با قاچاقچیان مسلح خبر داد.

سردار"احمد طاهری در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان "ایرانشهر" با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال محموله بزرگ مواد مخدر از شهرستان مذکور به عمق کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه عصر دیروز تکاوران پلیس، در قالب چند تیم عملیاتی با رصد و کنترل مسیر انتقال محوله مواد افیونی، اعضای این باند مسلح را که با ۲ دستگاه پژو ۴۰۵ در حال جابه جایی مواد مخدر در یکی از محور‌های فرعی حومه ایرانشهر بودند، رویت و به آن‌ها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سوداگران مرگ که خود را در محاصره تکاوران پلیس دیدند بدون توجه به ایست پلیس، با تیراندازی به سمت مأموران به سرعت از محل متواری شدند.

وی بیان داشت: در این عملیات مقتدرانه، جان برکفان پلیس مبارزه با مواد مخدر در عکس العملی سریع و با آتش پر حجم خود، خودرو‌های قاچاقچیان را زمین گیر و ضمن دستگیری ۶ سوداگر مرگ، در بازرسی از خودرو‌های توقیفی از آن‌ها ۵۴۴ کیلو مواد افیونی ازنوع تریاک کشف کردند.

سردار طاهری با اشاره به اینکه در این عملیات، ۲ قبضه سلاح کلاش با ۶۸ تیر جنگی به همراه سه دستگاه بی سیم کشف شده است، خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان بر عزم جدی پلیس استان در برخورد با پدیده قاچاق مواد مخدر تأکید و از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس بگذارند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار