رانش زمین ناگهانی موجب محو شدن یک جاده کوهستانی در هند شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که صحنه محو شدن یک جاده در حادثه رانش زمین را به تصویر می‌کشد.

طی هفته‌های گذشته ایالت هیماچال پرادش هند با بارش باران شدید و وقوع چندین مورد رانش زمین مواجه شد. این حوادث موجب اختلال در زندگی روزمره تعدادی از ساکنان این ایالت شد. در یکی از این حوادث، رانش زمین موجب محو شدن یک جاده کوهستانی در این ایالت شد. در ویدئویی که توسط افراد محلی و با تلفن همراه تهیه شده مشاهده می‌شود که رانش زمین، قسمتی از یک جاده کوهستانی را به طور کامل محو می‌کند. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این حادثه صبح روز ۳۰ جولای در منطقه سیرمائور رخ داد.


بیشتر بخوانید


ویدئوی منتشر شده نشان می‌دهد حدود ۱۰۰ متر از جاده بر اثر رانش زمین فرو ریخته و در میان آوار گل و لای محو می‌شود. در این ویدئو شاهدان عینی با دیدن صحنه رانش زمین دچار وحشت شده و پا به فرار می‌گذارند. در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.