پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر توضیحاتی را بیان کرد.

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی سرخپوشان برابر تیم پیکان اظهار کرد: تیم پرسپولیس برابر پیکان با برنامه بازی کرد و گل محمدی برای تک تک دقایق بازی برنامه ریزی کرده بود. خیلی خوب شد که مهدی نوری از ابتدا بازی کرد. او در دقایق نخست توانست با یک حرکت زیبا گل اول تیمش را بزند تا پرسپولیس بدون استرس بازی کند. پس از آن سرخپوشان با مدیریت بازی به گل دوم رسیدند.

او ادامه داد: مشخص بود که کادر فنی پرسپولیس روی نقاط ضعف پیکان کار کرده است. سرخپوشان چند موقعیت دیگر داشتند که تبدیل به گل نشد. زمانی که پرسپولیس گل دوم را به ثمر رساند، یحیی گل محمدی تغییر سیستم داد و عناصر تهاجمی خود از جمله مهدی ترابی، شهریار مغانلو و مهدی عبدی را بیرون کشید تا بتواند نتیجه بازی را حفظ کند. پرسپولیس مقتدرانه برای پنجمین سال متوالی قهرمان لیگ برتر فوتبال شد. این قهرمانی را به مدیریت، کادر فنی، بازیکنان و هواداران تبریک می‌گویم.

کلهر درباره وضعیت مدیریت باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه پرسپولیس از لحاظ مدیریتی شرایط خوبی نداشت، اما امیدوارم سمیعی و شکوری بتوانند مشکلات را رفع و رجوع کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه شرایط پرسپولیس برای بازی با استقلال تاجیکستان در لیگ قهرمانان آسیا چطور است، گفت: مهمترین موضوع این است که مدیریت باشگاه با بازیکنان جلسه برگزار و همه بازیکنان را برای موفقیت در آسیا حفظ کند. به هر حال بازیکنان ستون پرسپولیس هستند و حضور آن‌ها، سکوی پرتاب سرخپوشان در آسیا است.

او در پایان گفت: یحیی گل محمدی نسبت به مربیان جوان نتایج بهتری کسب کرده است. باید به مربیان داخلی بهاء داده شود. گل محمدی تیم پرسپولیس را به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسانده است. اگر امسال گل محمدی همه بازیکنان را در اختیار داشته باشد به طور حتم می‌تواند قهرمان آسیا شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار