مهلت ۲ ماهه پلیس راهور برای بهره‌مندی از شرایط ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی/تشدید محدودیت‌های تردد با توجه به قرمز شدن نیمی از استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به مهلت ۲ ماهه پلیس راهور برای بهره‌مندی از شرایط ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی، گفت : بیش از ۱۹۰۰ دستگاه خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فضل‌الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اشاره به مهلت ۲ ماهه پلیس راهور برای بهره‌مندی از شرایط ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی، گفت : این طرح از ۱۸ خردادماه آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مدت زمان اجرای آن ۶۰ روز و شامل خودرو‌هایی است که قبل از ۲۹ اسفند سال ۹۹ توقیف شده اند.

او گفت : مالکان خودرو‌های توقیف‌شده می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ بدون تشریفات اداری اقدام به ترخیص خودروی خود با شرایط ویژه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با شارره به توقیف بیش از یک‌هزار و ۹۰۰ خودرو در پاکینگ‌های استان، افزود: طرح ویژه ترخیص خودرو‌های توقیفی به منظور ساماندهی در این بخش و پیشگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت خودرو‌های رسوبی و غیررسوبی در پارکینگ‌ها اجرایی شده است .

محدودیت‌های تردد تشدید می شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تشدید محدودیت‌های تردد با توجه به قرمز شدن نیمی از شهرستان‌های استان خبر داد.

فضل الله شیری گفت: بر این اساس تردد خودرو‌های غیر بومی در شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع بوده و به ترتیب مشمول جریمه‌های ۱۰ و ۵ میلیون ریالی خواهد بود.

او افزود: این محدودیت‌ها شامل وسایل نقلیه عمومی، امدادی، درمانی، حمل کالا و مواد اساسی نمی‌شود.

 شیری افزود: محدودیت‌های تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهر‌های استان پا برجا و متخلفان مشمول جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.