انجمن ورزشکاران آلمان نسبت به وضعیت هتل های قرنطینه ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،انجمن ورزشکاران آلمان با انتشار بیانیه‌ای ضمن اعتراض به وضعیت هتل‌های محل قرنطینه ورزشکاران در المپیک ۲۰۲۰ توکیو این شرایط را مشابه زندان توصیف کرد.

انجمن ورزشکاران آلمان با اعتراض به کمیته بین المللی المپیک (IOC) گفت، چرا اجازه می‌دهید ورزشکاران در المپیک توکیو در دوران قرنطینه در شرایط شبه زندان به سر ببرند.

این نهاد آلمانی مدعی است که " هوای تازه کافی " در هتل‌های قرنطینه وجود ندارد و ورزشکاران احساس می‌کنند "تنها رها شده اند" و مجبور هستند لباس‌های خود را در سینک ظرفشویی بشویند.

 این نهاد اقدامات تحمیل شده بر کسانی که تست کووید ۱۹ آن‌ها مثبت شده،"عجیب و غریب" توصیف کرده و اکنون از IOC خواسته است با توجه به نگرانی ورزشکاران، فوراً برای بهبود اساسی شرایط قرنطینه اقدام کند.

انتظار می‌رود هر کسی که از کشور خارجی برای شرکت در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو وارد ژاپن می‌شود در طول مدت حضور در این کشور از شیوه نامه‌های سختگیرانه مربوط به ویروس کرونا پیروی کند، اما انجمن ورزشکاران آلمان فاش کرد که گزارش‌هایی از ورزشکاران مبنی بر " تامین نشدن مایحتاج اولیه" دریافت کرده است.

کندی یاکوبس، اسکیت سوار هلندی، از جمله ورزشکارانی که پس از مثبت شدن تست کرونایش از حضور در بازی‌ها محروم شد، شرایط قرنطینه را "غیرانسانی" توصیف کرد.

در بیانیه انجمن ورزشکاران آلمان آمده است: " در هتل‌های قرنطینه فعلی، هوای تازه کافی وجود ندارد. غذا نه غنی و نه متعادل است و نیاز‌های تغذیه‌ای ویژه ورزشکاران را برآورده نمی‌کند.

"ورزشکارانی که فعالیت‌های تمرینی خود را در اتاق‌ها از سر گرفته اند باید لباس‌های عرق کرده خود را در سینک ظرفشویی بشویند که بعداً به سختی خشک می‌شوند.

"آن‌ها احساس تنهایی می‌کنند و مجبورند اطلاعات زیادی را به تنهایی به دست آورند. برای آن‌ها مشخص نیست که روال دقیق قرنطینه چگونه است و پس از اتمام آن چه اقداماتی باید انجام شود. به ما گفته شده است برای ارتباط با کادر پزشکی مشکلات زبانی زیادی وجود دارد. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار