تیرافکن گفت: با هماهنگی و همکاری‌های بین بخشی، تمهیدات لازم در راستای رفع موانع تولید واحد‌های پرورش ماهی در قفس شهرستان بدره اتخاذ می گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، تیرافکن ، سرپرست فرمانداری بدره در بازدید از طرح‌های پرورش ماهی در قفس منطقه له لار با بیان اینکه حوزه کشاورزی در کنار گردشگری یکی از پیشران‌های توسعه شهرستان است، گفت : نیاز است با هماهنگی، هم افزایی و همکاری‌های بین بخشی تمهیدات لازم در راستای رفع موانع تولید واحد‌های پرورش ماهی در قفس شهرستان اتخاذ گردد.

او با تاکید بر لزوم تعیین تکلیف اراضی واگذار شده حاشیه مخزن سد جهت اجرای طرح‌های اشتغال زا که تاکنون مطابق مفاد واگذاری اقدام نکرده اند افزود: دستگاه‌های متولی در اسرع وقت ضمن بررسی وضعیت اراضی واگذار شده و میزان پیشرفت فیزیکی طرح‌ها نسبت به سلب امتیاز متقاضیانی که شرایط واگذاری را رعایت نموده اند، اقدام و نتیجه را به فرمانداری اعلام نمایند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بدره با تاکید بر اینکه در خصوص واگذاری اراضی حتما افراد بومی و دارای اهلیت مد نظر باشند بیان کرد : با توجه به بعد مسافت واحد‌های پرورش ماهی در قفس موجود، جهاد کشاورزی مساحت مناسبی از اراضی موجود با رعایت الزامات قانونی در اختیار مالکین واحد‌ها جهت انبار و ذخیره سازی خوراک ماهی و سایر تجهیزات  قرار دهد.

۱۳ مزرعه پرورش ماهی در قفس با حجم تولید ۲۰۰۰ تن در سال در منطقه له لار شهرستان بدره فعالیت می‌نمایند.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.