رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: سنجش اولیه سلامت برای ۱۶ هزار نوآموز البرزی بدو ورود به دبستان‌های استان انجام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عباس کشاورز، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز گفت: ۲۶ هزار نوآموز بدو ورود به دبستان‌های البرز نیز برای طی کردن مراحل سنجش اولیه سلامت نوبت دهی شده اند درحالی که فرآیند ثبت مشخصات نوآموزان درسامانه سیدا برای نوآموزان بدو ورود به دبستان همچنان در استان ادامه دارد سنجش اولیه سلامت برای ۱۶ هزار نوآموز البرزی بدو ورود به دبستان‌های استان انجام شده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز افزود: برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از تیر امسال و با همکاری مشترک وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی زیر نظر شورای سیاست‌گذاری و برنامه ریزی سنجش آغاز شده است.

کشاورز گفت: تمام نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان ملزم به شرکت در برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هستند بنابراین انجام سنجش نوآموزان در استان البرز نیاز به توجه ویژه خانواده‌ها دارد.

او با اشاره به این که ۳۴ پایگاه سنجش سلامت عمومی و ۲ پایگاه تخصصی برای نوآموزان ورود به پایه اول ابتدایی و پیش دبستانی در این استان فعال شده است، افزود: امسال در پایگاه‌های استان البرز ۴۳ هزار کلاس اولی و ۱۰ هزار پیش دبستانی مورد ارزیابی قرارمی گیرند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.