شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ با رشد ۱۹ هزار و ۶۸۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران امروز (۹ مرداد ماه) در ابتدای معاملات با رشد ۵ هزار و ۲۷۱ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۲۱ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


شاخص کل بورس در ساعت ۹:۴۵ با رشد ۱۹ هزار و ۶۸۰ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحد قرار گرفت.

سپید، فملی و شستا پرتراکنش‌ترین نماد‌ها تا به این لحظه بوده‌اند و فملی نیز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشته است.

در ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲۶ هزار و ۷۷۵ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۴۳ هزار واحد قرار گرفت. از میان ۶۰۵ نماد بورسی، ۸۸ نماد در صف خرید و ۶۷ نماد در صف فروش قرار داشتند. همچنین فملی، فولاد و کگل تاثیر گذار‌ترین نماد‌ها بر شاخص کل بوده‌اند.

سپید، فملی و شستا پر تراکنش‌ترین نماد تا به این لحظه بوده‌اند. همچنین برترین تقاضا برای سهام وهامون و برترین عرضه تا به این لحظه برای تپکو بوده است.

در ساعت ۳۰: ۱۱ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۳۰ هزار و ۲۰۵ واحدی همراه شد و بر روی پله یک میلیون و ۳۴۶ هزار واحدی قرار گرفت.

این در حالی است که بورس امروز روند پر قدرت صعودی را در پیش گرفته است.

در حال حاضر کانه‌های فلزی مثبت و پرتقاضا داد و ستد می‌شوند، اما گروه رایانه گرایش منفی نوسان قیمت را تجربه می‌کنند. همچنین اقبال سهامداران به معدنی‌ها موجب شده که زیرمجموعه‌های این صنعت یکپارچه افزایش قیمت را تجربه کنند.

در ادامه شاخص کل بورس با رشد ۳۴ هزار و ۷۶۳ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۵۱ هزار واحد قرار گرفت. همچنین شاخص هم وزن نیز با رشد ۴ هزار و ۲۴۴ واحدی بر روی پله ۴۰۰ هزار و ۹۹۰ واحدی قرار گرفت.

شاخص فرابورس نیز با رشد ۳۹۷ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۷۹۳ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار