کارشناس والیبال گفت: شکست از ایتالیا ثابت کرد از مربی که چند ماه است به کار گرفته شده، نمی‌توان توقع معجزه داشت.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جمشید حمیدی کارشناس والیبال، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال کشورمان مقابل ایتالیا و راه سخت برای صعود به مرحله بعد المپیک توکیو گفت: ما در برابر ایتالیایی باختیم که به نظر من آسیب پذیر‌ترین ایتالیا در دو دهه اخیر بوده است؛ از زایتسف گرفته تا جیالینی و تورنا به عنوان بازیکنان اصلی این تیم، همه تازه از آسیب دیدگی خلاص شده بودند و در آمادگی کامل به سر نمی‌بردند.

وی افزود:‌ این شکست بار دیگر به ما ثابت کرد که از مربی که چند ماه است به کار گرفته ایم، نمی‌توانیم توقع معجزه داشته باشیم. از سوی دیگر متاسفانه روند خوب بهره گیری از نیرو‌های جوان را که در لیگ جهانی شاهد بودیم، در المپیک نمی‌بینیم. امثال صابر کاظمی و جواد کریمی وقتی جایگزین امیر غفور و سعید معروف شدند، بسیار خوب ظاهر شدند. ما باید به جوانان هم در کنار با تجربه‌ها میدان بدهیم.

حمیدی درباره بازی مقابل ژاپن تأکید کرد: ژاپن میزبان است و والیبال مدرن و تند و تیزی را بازی می‌کند. ما در دفاع روی تور و سرویس از آن‌ها بهتر عمل می‌کنیم، اما تیم ما در برابر حرکات ترکیبی (پایپ) و سرعتی ضعیف است. امری که ژاپنی‌ها به کارگیری آن را خوب بلدند. بازی سختی را با ژاپن داریم؛ آن تیم هم مثل ما برای صعود به میدان می‌آید. هرچند حمایت تماشاگر را ندارد، ولی به هر حال میزبان است و به لحاظ روانی شرایط بهتری را دارد. تیم ما اگر خود واقعی اش باشد، می‌تواند در برابر ژاپن پیروز بشود. 

او درپایان پیش بینی کرد اگر تیم ملی والیبال ایران از گروه خود در المپیک توکیو صعود کند، احتمال زیاد با برزیل یا روسیه در مرحله پلی آف بازی خواهد کرد.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار