حجت الاسلام طهماسبی گفت: به مناسبت عید غدیر ۱۲ زوج جوان با اهدای جهیزیه زندگی خود را شروع کردند.

حجت الاسلام پژمان طماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،گفت: به مناسبت عید غدیر خم ۱۲ جهیزیه به زوج‌های جوان که مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک بودند، اهدا شد.

او افزود: این جهیزیه‌ها با حمایت‌های دفتر رهبر انقلاب و پیگیری‌های مدیر کل استان خوزستان، فریدون حسنوند نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، پیمان جهانگیری فرماندار، حجت الاسلام سید کمال موسوی امام جمعه این شهرستان تهیه شده و طی مراسمی در اختیار زوج‌های جوان قرار گرفت.

حجت الاسلام طهماسبی با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، تلویزیون و جاروبرقی بودند، اذعان داشت: در این مراسم به مناسبت عید غدیر۶۵۰ کارت فروشگاه رفاه نیز به زوج‌های مددجو اهدا شد.

او ادامه داد: ۴۰ دستگاه تلویزیون نیز به زوج‌هایی تعلق گرفت که زندگی خود را با امکانات کم آغاز کرده بودند و همچنین به این زوج‌های جوان ۴۰ کارت ۲۰۰ هزار تومانی از سوی مدیرکل کمیته امداد استان خوزستان اهدا و به آن‌ها تحویل داده شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اندیمشک با اشاره به ترویج فرهنگ ازدواج آسان میان زوج‌های جوان، گفت: درست است که مشکلات اقتصادی مانع بزرگی برای ازدواج جوان‌های امروز شده است، اما مشکل مالی نمی‌تواند عامل بازدارنده باشد، جوانان و خانواده‌ها می‌توانند با «چشم پوشی» از بسیاری از سنت‌ها و «چشم و هم چشمی‌هایی که غلط بوده» و باعث ایجاد مشکلات بسیاری در ازدواج جوانان می شود را کنار بگذارند، تا زمینه ازدواج آسان فراهم شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.