مدافع تیم فوتبال استقلال درباره وضعیت این تیم در لیگ بیستم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال درباره باخت تیمش مقابل سپاهان گفت: ما در نیم فصل اول قهرمانی را از دست دادیم اما در نیم فصل دوم مثل یک تیم قهرمان امتیاز گرفتیم.

او درباره بازی مقابل سپاهان گفت: این بازی برای ما حیثیتی بود. می‌دانستیم که احتمالا پرسپولیس می‌برد و تمام تلاش ما این بود که از حیثیت و هویت خودمان دفاع کنیم.

مدافع استقلال بیان کرد: بازی را خوب شروع کردیم و در نیمه اول،  کنترل بازی را در اختیار داشتیم. در نیمه دوم سپاهان واقعا عالی کار کرد و تیم ما شکل خود را از دست داد.

یزدانی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنیم که بیشتر گل نخوردیم، چون سپاهان فشار آورده بود. نمی‌دانم چرا آخر بازی این گونه شد. شاید به خاطر شرایط جدول بازیکنان ما کار را رها کردند. وقتی تیم گل می‌خورد یک نفر مقصر نیست و همه مقصر هستند. شکل دفاع ما خوب نبود.

او درباره توافقش با سپاهان افزود: من سپاهان را دوست دارم و همه می‌دانند که چقدر به این تیم علاقه دارم، اما این خبری که منتشر شد شاید حاشیه‌سازی پیش از بازی با سپاهان بود. بازی امروز برایم مهم بود و حتی سمت نیمکت سپاهان هم نرفتم تا حرف و حدیثی پیش نیاید. من با هیچ تیمی مذاکره نکردم

یزدانی درباره حضورش در استقلال گفت: من و تعدادی بازیکن مشکل داریم انشاالله هر چه خیر باشد

یزدانی افزود: زمانی که تیم ما صدر جدول بود این صدر بودن واقعی نبود، چون تیم‌های حریف بازی کمتری داشتیم.

او افزود: باید شرایط خودم را برای فصل بعدی ارزیابی کنم  نیم فصل اول مربی من را به دلایل غیر حرفه‌ای اخراج کرد و من سکوت کردم. همه می‌دانند چه اتفاقاتی افتاد و نمی‌خواهم در این باره حرفی بزنم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار