سخنگوی سازمان آتش نشانی جزئیات حادثه آتش سوزی در یک ساختمان ۱۰ طبقه تجاری-مسکونی در محله سوهانک را تشریح کرد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:ساعت ۱۸:۴۲ یک مورد حادثه آتش سوزی در یک مجتمع تجاری_مسکونی در محله سوهانک مقابل ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و سه ایستگاه به همراه خودرو‌های پشتیبانی از جمله خودرو حامل تجهیزات تنفسی و نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد:نخستین گروه در مدت زمان ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند و مشاهده کردند که یک ساختمان ۱۰ طبقه با کاربری تحاری_اداری بود و در طبقه ۷ یک واحد ۱۱۰ متری دچار آتش سوزی شده بود و کاملا شعله ور بود، به گونه‌ای که وقتی آتش نشانان به محل رسیدند، دود زیادی از پنجره‌ها متصاعد میشد. آتش نشانان از طریق نردبان هیدرولیکی اقدام به پشتیبانی اطفا کردند و همزمان گروه‌های جستجو هم وارد ساختمان شدند و مشغول جستجو برای خارج کردن افراد داخل ساختمان شدند.

ملکی گفت:در ابتدا با هماهنگی فرمانده میدان، اهالی ساختمان در واحد‌ها ماندند و فقط کسانی که در طبقه ۷ بودند را خارج کردند. در نهایت ۹ نفر که ۸ نفر خانم بود و یک نفر آقا از ساختمان خارج شدند و به محل امنی منتقل شدند. در این بین در واحدی که دچار آتش سوزی شده بود دو خانم حضور داشتند و کسی مورد مصدومیت خاصی نداشت و از گسترش بیشتر آتش جلوگیری شد.
وی افزود:در نهایت دود تخلیه شد. محل ایمن سازی شد و در ساعت ۲۰:۲۹ عملیات به پایان رسید.

انتهای پیام /

برچسب ها: آتش سوزی ، سوهانک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۰
علت؟؟
آخرین اخبار