مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان گفت: تاکنون ۱۸۷ هزار و ۵۱۹ دُز واکسن کرونا تزریق شده است و ۱۲هزار و ۷۲۲ دُز از واکسن‌های تزریق شده، از نوع واکسن ایرانی برکت بوده است.

مدیر پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های مرکز بهداشت گلستان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، با اعلام این که تزریق واکسن روز‌های تعطیل هم بی وقفه در استان انجام می‌شود گفت: تاکنون ۱۸۷ هزار و ۵۱۹ دُز واکسن کرونا تزریق شده است که ۱۴۷ هزار و ۶۴۲ نفر دُز اول و ۳۹ هزار و ۸۷۷ نفر هم دُز دوم را دریافت کرده اند.


علی باقری افزود: ۱۲هزار و ۷۲۲ دُز از واکسن‌های تزریق شده در استان، از نوع واکسن ایرانی برکت بوده است.

 

وی افزود: در حال حاضر افراد ۵۸سال به بالا (متولدین۱۳۴۲ و قبل از آن) امکان ثبت‌نام در سامانه سلامت به نشانی salamat.gov.ir را دارند و در استان گلستان در شهرستان‌های آق قلا، گمیشان و مراوه تپه، امکان تزریق کرونا به افراد بالای ۵۰سال هم فراهم است.

 

غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم گفت: امروز جان بابایی معاون وزیر بهداشت در سفر به گلستان با امکان تزریق واکسن ۵۰ سال به بالا در همه شهر‌های استان موافقت کرد.

 

عرب احمدی مدیر خانه مطبوعات گلستان هم از آغاز واکسیناسیون خبرنگاران استان گلستان از فردا خبر داد و گفت: فردا فقط خبرنگاران عضو خانه مطبوعات استان گلستان که ساکن شهرستان‌های گرگان، آق قلا، بندرگز، کردکوی، گمیشان و بندرترکمن هستند می‌توانند با مراجعه به مرکز واکسیناسیون در گرگان واکسن خود را دریافت کنند.


عرب احمدی افزود: خبرنگاران فردا از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی و کارت خبرنگاری به سالن قابوس واقع در جرجان جنب جایگاه سی ان جی مراجعه کنند.


او افزود: واکسیناسیون خبرنگاران شرق استان نیز پس فردا در آزادشهر انجام خواهد شد که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام می‌شود.


به گفته عرب احمدی، براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، واکسن دیگر خبرنگاران غیرعضو خانه مطبوعات نیز در چند روز آینده انجام خواهد شد.


انتهای پیام / فا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.