در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز شده است و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از روز اول جولای باز شده است و تا ۳۱ آگوست بسته می‌شود.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین آن‌ها اشاره می‌کنیم.

لائوتارو مارتینز تمایلی به آرسنال ندارد

لائوتارو مارتینز ستاره آرژانتینی تیم اینترمیلان تمایلی به پیوستن به تیم آرسنال انگلیس ندارد. مدتی است که این مهاجم آرژانتینی تصمیم گرفته است سن سیرو را ترک کند و تیم آرسنال آخرین و تازه‌ترین مشتری او است.

رئال مادرید به دنبال ماکسیموویچ

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد نیکولا ماکسیموویچ مدافع تیم ناپولی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

این بازیکن صرب قبلاً با کارلو آنچلوتی کار کرده و ممکن است بتواند جای خالی سرخیو راموس و رافائل واران را برای رئال مادرید پر کند.

مارسیال و جیمز در فهرست فروش منچستریونایتد

آنتونی مارسیال مهاجم فرانسوی منچستر یونایتد و دنیل جیمز هافبک این تیم از جمله بازیکنانی هستند که منچستر یونایتد در صورت دریافت پیشنهاد مناسب آن‌ها را خواهد فروخت.

علاوه بر این یونایتد‌ها آماده دریافت پیشنهاد‌هایی برای جسی لینگارد، براندون ویلیامز، دیوگو دالوت، فیل جونز، الکس تلس، آندرس پریرا و توانزبه هستند.

پیشنهاد ۱۰۰ میلیون پوندی منچستر سیتی برای گریلیش

به گزارش تلگراف باشگاه منچسترسیتی پیشنهادی ۱۰۰ میلیون پوندی برای جذب جک گریلیش هافبک ملی پوش استون ویلا ارائه کرده است.

مدتی است که آبی‌پوشان شهر منچستر به دنبال این بازیکن تیم ملی انگلیس هستند.

تمایل زوما برای پیوستن به وستهام

کورت زوما مدافع تیم چلسی مایل است به تیم وستهام بپیوندد. این بازیکن از سوی توماس توخل سرمربی چلسی مازاد اعلام شده، اما وستهام هنوز نتوانسته است مبلغ مورد نظر آبی‌های لندنی را تامین کند.

دیلینی جانشین ژاکا در رم می‌شود

باشگاه رم همچنان علاقه‌مند است گرانیت ژاکا ستاره سوئیسی آرسنال را جذب کند، اما در صورتی که نتواند با آرسنال به توافق برسد به جای او توماس دیلینی بازیکن بورسیا دورتموند را به خدمت خواهد گرفت.

تداوم تلاش یوونتوس برای خرید لوکاتلی

باشگاه یوونتوس برای جذب مانوئل لوکاتلی ستاره ساسولو برای سومین بار با سران این تیم وارد مذاکره شد.

یوونتوس در تلاش است این بازیکن تیم ملی ایتالیا را به خدمت بگیرد و امیدوار است بتواند با قراردادی پنج میلیون یورویی ابتدا او را به صورت قرضی و سپس با ۲۰ میلیون یوروی دیگر به صورت قطعی لوکاتلی را به خدمت بگیرد. این در حالی است که ساسولو مبلغی نزدیک به ۴۰ میلیون یورو برای بازیکن ملی پوش خود می‌خواهد.

قرارداد ادرسون با سیتی تمدید می‌شود

ادرسون دروازه بان برزیلی تیم منچسترسیتی قرارداد جدیدی با این تیم امضا خواهد کرد.

قرارداد فعلی ادرسون با منچسترسیتی تا سال ۲۰۲۵ معتبر است، اما قهرمان لیگ جزیره تصمیم دارد قرارداد جدیدی با شرایط بهتر با دروازه‌بان شماره یک خود امضا کند.

قیمت ۴۰ میلیون یورویی هافبک گلادباخ

یورگن کلوپ علاقه‌مند است که فلوریان نوهاوس هافبک ۲۴ ساله تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ را به خدمت بگیرد، اما قیمت بالای این بازیکن مانع انتقال او خواهد شد.

هافبک ۲۴ ساله تیم ملی آلمان ۴۰ میلیون یورو برای لیورپول هزینه در بر خواهد داشت و این مبلغ برای لیورپول بسیار زیاد است.

چلسی قیمت آبراهام را کاهش می‌دهد

باشگاه چلسی پس از آن که نتوانست خریداری برای تامی آبراهام مهاجم خود پیدا کند، اعلام کرد آماده است مبلغ ۴۰ میلیون پوندی او را کاهش دهد.این خبر می‌تواند برای تیم‌های آرسنال و استون ویلا که علاقه مند به جذب این مهاجم تیم ملی انگلیس هستند خبر خوشایندی باشد.

لیورپول همچنان به دنبال دومفرایس

باشگاه اورتون انگلیس برای جذب دنزل دومفرایس مدافع راست تیم پی اس وی آیندهوون همچنان مشغول مذاکره با سران این تیم است. مذاکرات دو طرف بر سر این بازیکن تیم ملی هلند پیشرفت ناچیزی داشته و ممکن است اورتون به فکر گزینه‌های دیگری باشد.

تمایل لوکاتلی  برای پیوستن به یوونتوس

رئیس باشگاه ساسولو فاش کرد که به زودی با یوونتوس بر سر فروش مانوئل لوکاتلی وارد مذاکره خواهد شد. چند تیم از لیگ جزیره نیز خواهان این بازیکن هستند که در یورو ۲۰۲۰ بازی‌های درخشانی ارائه کرد.

رقابت بارسا با تاتنهام برای جذب رومرو

باشگاه بارسلونا در نظر دارد پیشنهاد دوم خود را برای کریستین رومرو مدافع تیم یوونتوس ارائه دهد.

بارسا مایل است با قراردادی قرضی و با بند خرید اجباری برای تابستان آینده مدافع یوونتوس را به خدمت بگیرد.

تیم تاتنهام نیز علاقه‌مند است بازیکن تیم ملی آرژانتین را به خدمت بگیرد. پیشنهاد اولیه آن‌ها از سوی یووه رد شد و حالا آن‌ها آماده ارائه پیشنهاد بهتری هستند.

مذاکرات سلتیک با جو هارت

باشگاه سلتیک اسکاتلند برای خرید جو هارت سنگربان تیم تاتنهام مذاکراتی با این باشگاه داشته است.

این بازیکن ۳۴ ساله که یک سال دیگر از قرارداد فعلی اش باقی مانده است؛ فصل گذشته ۱۰ بار در مسابقات جام حذفی اسپرز بازی کرد، اما از دسامبر ۲۰۱۸ تاکنون حتی یک بازی هم در لیگ انجام نداده است.

مشکل اصلی بر سر راه این انتقال دستمزد بالای دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار