در ایام دهه امامت و ولایت و با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس، ۳۷ نوعروس تحت پوشش کمیته امداد شهرستان ممسنی صاحب جهیزیه شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسم نمادینی با رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی با حضور فرماندار شهرستان ممسنی و مدیرکل کمیته امداد و برخی از مسولان شهرستان، تعداد ۳۷ نوعروس زیر پوشش کمیته امداد بخش ماهور میلاتی صاحب جهیزیه شدند.

داود ایوبی فرماندار ممسنی گفت: برنامه و سیاست اولیه کاری از سه سال قبل حضور هفتگی مدیران کل استانی در مرکز شهرستان و بخش‌ها بوده که این سیاست موجب حضور تعداد زیادی از مدیران کل در شهرستان شد.

او افزود:گرچه شیوع ویروس کرونا این روند را کند کرد، ولی هم چنان با فاصله زمانی بیشتری و با توجه به رنگ بندی شرایط کرونایی در حال انجام است و از ماحاصل آن شناخت و پیگیری مستمری از استان برای مشکلات شهرستان انجام یا در حال انجام است.

ایوبی ضمن قدردانی از رئیس کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، ابراز داشت: توجه به همه مناطق و تلاش در جهت توازن منطقه‌ای از دیگر سیاست‌های اتخاذ شده بوده که حضور در همه مناطق به صورت هماهنگ شده یا سرزده به صورت مستمر انجام گرفته و پیگیری‌های خوبی برای رفع مسائل و مشکلات مناطق مختلف صورت گرفته گرچه محدودیت‌های شدید اعتباری سال‌های اخیر به مانعی بزرگ برای تحقق همه وعده‌ها و درخواست‌های مردمی بوده است.

محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس نیز با تشکر از همراهی و پیگیری مستمر فرماندار و نماینده ممسنی، اظهار داشت: رسالت این نهاد انقلابی کمک به مردم مستضعف بوده که در هر شرایطی انجام شده و خواهد شد.

او افزود: محرومیت مضاعف بعضی مناطق وظیفه کمیته امداد را بیشتر کرده و در سیاست ارایه خدمت نیز همواره مورد توجه قرار گرفته است.

بذرافشان با تقدیر از خیرین در همراهی با کمیته امداد استان در تامین جهیزیه و نیازمندی‌های محرومان، تصریح کرد: امسال اعتبارات و تسهیلات خوبی برای شهرستان ممسنی پیش بینی شده است.

در این مراسم سرویس کامل جهیزیه ، ۳۵ کولر، ۴۵ مخزن ذخیره آب به تعدادی از مددجویان به صورت نمادین اهداء شد.

افتتاح مرکز نیکوکاری دوراهی نورآباد و افتتاح مسکن محرومان در روستای دره مارو از دیگر برنامه‌های حضور مدیرکل کمیته استان در شهرستان بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار