کاروان ایران در روز هشتم رقابت‌های المپیک توکیو نتوانست نتیجه مطلوبی را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ در روز هشتم خود برای کاروان کشورمان به اتمام رسید و نماینده‌های کشورمان با وجود تلاش خود، نتوانستند اتفاق ویژه‌ای را برای کاروان کشورمان رقم بزنند.

در روز هشتم رقابت‌های المپیک توکیو، کاروان ایران در رشته‌های قایقرانی، تیراندازی، دو و میدانی و والیبال رقابت‌های خود را مقابل رقیبان پر قدرت خود پیگیری کردند.

در مسابقات امروز ۲ نماینده دو و میدانی و تک نماینده تیراندازی تپانچه بادی کشورمان از رقابت‌های المپیک حذف شدند، نماینده قایقرانی کشورمان با کسب رتبه یازدهمی کار خود را در المپیک توکیو به پایان رساند و تیم ملی والیبال نیز از ایتالیا شکست خورد.

در ادامه به نتایج نماینده‌های کشورمان در روز هشتم رقابت‌های المپیک توکیو اشاره خواهیم کرد.

قایقرانی

نازنیم ملایی قایقران کشورمان که در این رقابت‌ها عملکردی بسیار درخشان از خود ثبت کرده و توانسته بود به عنوان اولین ایرانی به فینال رقابت‌های قایقرانی در المپیک صعود کند صبح امروز برای کسب رده‌های هفتم تا دوازدهم، در مرحله فینال B رقابت‌های المپیک توکیو حاضر شد و در پایان با ثبت زمان ۷:۴۲:۵۷ در رده یازدهم قرار گرفت.

ملایی با وجود کسب رتبه یازدهم، اما در مجموع عملکردی مطلوبی را در المپیک توکیو از خود نشان داد.

نازنین ملایی

تیراندازی تپانچه بادی ۲۵ متر

تیرانداز جوان کشورمان بعد از کسب رتبه شانزدهم در رقابت‌های تپانچه ۲۵ متر تیراندازی در ماده دقت تپانچه صبح امروز در مرحله سرعت این ماده به مصاف حریفان خود رفت.

هانیه رستمیان با امتیاز ٢٨٨ به کار خود در بخش سرعت ماده ٢۵ متر تپانچه پایان داد. او که در بخش دقت امتیاز ٢٨٩ را ثبت کرده بود در مجموع با ۵۷۷ امتیاز در جایگاه بیست و هشتم قرار گرفت و در المپیک توکیو به کار خود پایان داد.

هانیه رستمیان

دو و میدانی

احسان حدادی اولین نماینده دو و میدانی کشورمان در رقابت‌های امروز صبح المپیک بود. حدادی که تنها مدال تاریخ رشته دو و میدانی در تاریخ رقابت‌های المپیک را در سال ۲۰۱۲ برای کشورمان کسب کرده بود امروز عملکرد ضعیفی از خود ارائه داد و حتی نتوانست به فینال رقابت‌های پرتاب دیسک صعود کند.

احسان حدادی با رکوردی کمتر از ۶۰ متر (۵۸.۹۸ متر) در جایگاه چهاردهم مسابقات المپیک توکیو در گروه خود قرار گرفت و از صعود به فینال این رقابت‌ها بازماند.

احسان حدادی

دومین نماینده دو و میدانی کشورمان در روز هشتم رقابت‌های المپیک توکیو فرزانه فصیحی دونده دوی ۱۰۰ متر کشورمان بود. فصیحی در دور مقدماتی این رقابت‌ها در گروه خود با رکورد ۱۱:۷۶ صدم ثانبه در رتبه اول قرار گیرد و به مرحله نیمه نهایی این دوی صد متر بانوان صعود کند.

فصیحی در دور دوم این مسابقات و در میان دونده‌هایی که بسیار با تجربه‌تر از این دختر ایرانی بودند با رکورد ۱۱:۷۹ صدم ثانیه در جایگاه هشتم ایستاد و از صعود به فینال این رقابت‌ها باز ماند.

فرزانه فصیحی

والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان عصر امروز و از ساعت ۱۵:۱۰ دقیقه در چهارمین بازی خود در رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف تیم پر قدرت ایتالیا رفت.

تیم ملی والیبال کشورمان در این بازی با وجود نمایش خوب، اما مقابل حریف خود کاری از پیش نبردند و با نتیجه ۳ بر یک از حریف پر قدرت خود شکست خوردند.

باخت در این مسابقه دومین شکست پیاپی تیم ملی والیبال کشورمان بعد از باخت مقابل کانادا در رقابت‌های المپیک بوده است و اکنون والیبالیست‌های ایرانی برای صعود تنها به پیروزی مقابل ژاپن میزبان این مسابقات نیاز دارند و باید حریف آسیایی خود را در خانه خود شکست دهند.

والیبال ایران و ایتالیا


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار