تیم نساجی مازندران در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امشب در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،هفته سی‌ام و پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امشب جمعه ٨ مرداد ۱۴۰۰ با انجام هشت بازی بصورت همزمان در شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که در یکی از دیدار‌های این هفته تیم نساجی مازندران از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه امشب در سیرجان به مصاف گل گهر این شهر می‌رود.

در حالی قطار لیگ به انتهای مسیر رقابت‌ها رسید که تکلیف قهرمان و دومین تیم سقوط کننده در ایستگاه پایانی مشخص خواهد شد. در چند بازی حساس، پرسپولیس و سپاهان برای کسب عنوان قهرمانی، سایپا و ذوب‌آهن و نفت مسجد سلیمان نیز برای بقا با حریفان خود به رقابت خواهند پرداخت.

اما در یکی از بازی‌ها نساجی مازندران در سیرجان به دیدار شاگردان قلعه‌نویی خواهد رفت. نساجی‌چی‌ها بقای خود را دو هفته مانده به اتمام لیگ با برتری برابر پدیده مسجل کردند، آن‌ها بعد از ماه‌ها استرس و نگرانی بین هواداران با درایت کادرفنی و مسئولین تیم برای سومین سال پیاپی موفق شدند سهمیه لیگ برتر را در مازندران حفظ کنند.

نساجی در ٨ بازی آخر خود توانست ۵ برد ارزشمند را کسب کند. با اینکه نتیجه این بازی برای نساجی اهمیتی ندارد، اما برای حفظ جایگاه بهتر و اعاده حیثیت قطعا با تمام توان پای به این بازی خواهد گذاشت. نساجی اگر بتواند این بازی را با پیروزی پشت‌سر بگذارد، می‌تواند به امتیاز ۵٠ در برد‌های خارج از خانه خود نیز دست پیدا کند.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار