مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از اجرای رزمایش طرح شهید عباسپور در راستای پایش و رصد مدیریت مصرف برق با حضور ۷۶ گروه عملیاتی برق در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، شیرزاد جمشیدی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان در آیین افتتاحیه رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق با محوریت مصارف ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکان خانگی،طرح شهید عباسپور که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد، گفت: این رزمایش با حضور ۱۵۵ نفر از نیرو‌ها در قالب ۷۶ گروه عملیاتی همراه با ۶۲ دستگاه خوردو از شرکت توزیع و ۶۳ نفر از نیرو‌های بسیجی همراه با ۱۴ دستگاه خودرو در استان همدان برگزار شد.

او با بیان اینکه طی این رزمایش ۱۵۶ اداره کل و اداره شهرستانی با عدم رعایت الگوی کاهش ۵۰ درصدی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند، گفت: همچنین ۳۴۵ مرکز تجاری پر مصرف نیز توسط اکیپ‌های مشخص شده مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه در این رزمایش برق ۵۴ اداره در استان همدان از ساعت ۱۱ تا ۱۳ قطع شد تا از ژنراتور اضطراری خود استفاده کنند، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود در این رزمایش حدود ۴ مگاوات را مدیریت بار و مصرف کنیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.