دو کودک آبادانی به دلیل به صدا در نیامدن خطوط آتش نشانی این شهرستان جان خود را ازدست دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،دو روز گذشته در منطقه امیرآباد یک منزل مسکونی دچار حریق شد که در این حادثه  مرگ دو کودک  بر اثر خفگی ناشی از دود رقم می خورد.

مجید فرهانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی آبادان در گفت و گو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عدم حضور به موقع نیروهای آتش نشانی در محل حادثه گفت: حریق منزل مسکونی در امیر آباد از طریق سازمان آتش نشانی خرمشهر به ما اطلاع داده شد و این امر باعث ایجاد تاخیر در رسیدن نیروی های عملیاتی به محل حادثه شد.

او علت اصلی این تاخیر را اختلال چندین ساله در خطوط ارتباطی عنوان کرد و افزود:زمانی که از آبادان شماره آتش نشانی گرفته می شود اداره آتش نشانی خرمشهر و شوشتر پاسخ می دهد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی آبادان تصریح کرد: این سازمان پنج خطوط تلفن ثابت دارد منتهی زمانی که هوا شرجی است این خطوط متصل نمی شود که در این زمینه پیگیری های مکرر انجام شد و تنها موفق به تعمیر یک خط شدیم.

او تنها راه حل رفع این مشکل را ترمیم و بازسازی خطوط هوایی دانست و گفت: چندین مرتبه نامه نگاری انجام شد برخی از خطوط بررسی  شدند اما به طور کامل تغییر داده نشدند.

علت حادثه آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی آبادان در دست بررسی است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.