پیشکسوتان فوتبال مهریز در تلاش برای تشکیل تیمی در سطح فوتبال کشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، ورزشگاه شهید محصل مهریز میزبان مسابقاتی از جنس دوستی‌های قدیمی، رفاقت‌های گرم روز‌های دور و دیداری از جنس اخلاق شده است. 

حبیب زارع، مسئول برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان مهریز گفت: در حال حاضر چهار تیم ۱۶ نفره از پیشکسوتان فوتبال مهریز از محلات مختلف حضور دارند و بازیکنان از سن ۴۵ سال تا ۷۵ سال در این مسابقات حضور دارند.

 زارع افزود: هدف از این مسابقات، زنده نگه داشتن تاریخ فوتبال مهریز و اتحاد و همدلی و همچنین معرفی فوتبال به نسل آینده این شهرستان است.

او ادامه داد: این مسابقات بهانه‌ای است برای اینکه کسانی که سال‌ها از هم دور بودند، با هم ورزش کنند و دورهمی داشته باشند.

تفکری، رئیس هیئت فوتبال استان یزد هم در بازدید از این مسابقات از مهریز به عنوان پیشرو در فوتبال پیشکسوتان یاد کرد و اظهار داشت: هیئت فوتبال استان همان اندازه که برای فوتبال پایه استان اهمیت قائل است، به فوتبال پیشکسوتان هم اهمیت می‌دهد.

او افزود: بنا داریم لیگ فوتبال پیشکسوتان در سطح استان برگزار کنیم و همچنین تیم‌هایی که از چهره ملی برخوردار هستند را به شهرستان مهریز دعوت می‌کنیم تا مسابقات دوستانه با پیشکسوتان این شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار