حجت الاسلام صدیقی گفت: رفع مشکلات موجود، حمایت همه جانبه مردم و انتخاب یارانی جهادی را می طلبد تا آشفتگی ها برطرف شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  حجت الاسلام کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران و دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر، دیشب در جشن ولایت که در موزه دفاع مقدس کرمان برگزار شد، گفت: با این سوءمدیریت و مشکلات مردم و چشم به بیگانه دوختن و دل به برجام خوش کردن، به قدری آشفتگی به وجود آمده که بصیرت و حمایت همه شما مردم را می طلبد تا این مشکلات با انتخاب یارانی جهادی قابل حل شود.

او با اشاره به اثرات انقلاب اسلامی در سازندگی افراد افزود: اگر انقلاب نشده بود و پرچم به دست روح خدا و یک فقیه اسلام شناس و عاشق اهل تضرع نبود، شهید سلیمانی این درجه را پیدا نمی‌کرد.

حجت الاسلام صدیقی مسئله غدیر را مسئله حکومت عشق، ایمان، توحید، جلال و جمال خدا بر دل‌ها دانست و بیان کرد: مسئله غدیر مسئله‌ی یک روز نیست، مسئله روزگار بشر است که بزرگانی، چون شهید سلیمانی با الگو و اسوه و مرکزیت ولایت از دل آن بیرون می آید.

او تصریح کرد: آن رشته‌ای است که جبهه به وجود می‌آورد و آحاد جامعه را به صورت دریای خروشان علیه دشمن قرار می‌دهد، ولایت و حکومت الهی است و کسانی که به بیگانه چشم دوخته اند، دلیل بی ولایتی و فاصله گرفتن آن ها  از ولایت است.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار