رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا از توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب دولتی در این شهرستان خبر داد.

مسعود بلدی رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: توزیع مرغ منجمد با قیمت مصوب هر کیلو ۲۲ هزار تومان برای تنظیم بازار از امروز در مناطق مختلف شهرستان آغاز شد.

او با اشاره به شیب صعودی افزایش قیمت مرغ روز و به منظور ایجاد شوک در بازار و حمایت از حقوق همشهریان گرامی افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته و با عنایت به تقاضای بیش از حد شهروندان بعد از توزیع مرغ منجمد در هفته قبل میزان ۵ تن دیگر از طریق شرکت پشتیبانی امور دام استان جذب و در فروشگاه‌های ذیل توزیع خواهد شد.

بلدی بیان داشت: در شهر آبژدان جنب بانک کشاورزی فروشگاه محمد ورناصری زاده، روستای تلخاب فروشگاه علی محمد محبی نورالدین وند، شهرک اسلام آباد فروشگاه محمد اسدپور، شهرک کوشک فروشگاه علی ناز جلیلی، سه راه قاسم آباد فروشگاه سجاد جمال پور، شهر قلعه خواجه فروشگاه هوشنگ کاظمی، میدان مرکزی فروشگاه  سینا محمدپور، بخش مرکزی روستای احمدآباد دینراک فروشگاه خدارحم احمدی و بخش چلو شهر زاووت فروشگاه موسی ناصری کریم وند مرغ منجمد توزیع مس شود.

رییس اداره صمت با اشاره به اینکه هم اکنون روغن دولتی با قیمت مصوب در شهر آبژدان، سه راه امام حسین (ع) و محله چگارمان به ترتیب در فروشگاه  قندعلی ورناصری، کیامرز خسروی صالح بابری و قپان بارانی در حال توزیع است تصریح کرد: طی هفته آینده برنج و شکر نیز جهت مصرف خانوار‌ها جذب و توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان گرامی درخواست نمود به منظور حفظ سلامتی خود و دیگران در محل‌های توزیع ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نموده و در صورت مشاهده تخلف با تلفن ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: توزیع مرغ ، مرغ منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.