مسئول کانون خدمت رضوی بندر ماهشهر از پخت و توزیع ۱۲ هزار پرس اطعام علوی متبرک با نمک رضوی، از سوی خادمیاران امام رضا (ع) خبر داد.

هادی مقدم مسئول کانون خدمت رضوی ماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: عید غدیرخم از بزرگترین اعیاد مسلمین بوده و حسنات و آداب بسیاری در این روز وارد شده که یکی از آن‌ها سنت حسنه اطعام است.

او با اشاره به حدیث امام رضا (ع) که فرمودند: هرکس در روز غدیر به مومنی غذا بدهد، مانند کسی است که به تمام انبیا و صدیقین غذا داده باشد افزود: به مصداق این حدیث شریف، کانون‌های خدمت رضوی در ماهشهر با کمک پایگاه‌های مقاومت بسیج پتروشیمی، خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی اقدام به پخت ۱۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین نیازمندان کردند.

مقدم افزود: پخت غذا به صورت غیرمتمرکز با حضور تعداد محدودی از خادمیاران، یاوران رضوی وخیرین و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی همزمان با چهارشنبه‌های امام رضایی انجام شد.

مسئول کانون خدمت رضوی بندر ماهشهر تصریح کرد: خادمیاران رضوی ماهشهر در مناسبت‌ها و برنامه‌های مختلفی طرح غذای تبرکی، دیدار با خانواده شهداو سادات، برگزاری مسابقات فرهنگی، توزیع بسته معیشتی و ایستگاه صلواتی در دستور کار خادمیاران رضوی به مردم به ویژه نیازمندان و مناطق کم برخورداررا انجام می‌دهند.

این مقام مسئول گفت: خیرین و نیکوکاران در نقاط مختلف ماهشهر می‌توانند با حمایت‌ها و کمک‌های مالی عرض ارادت خود را بر ساحت مقدس امام رضا (ع) نشان داده و در این امر خیر شریک شوند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: طبخ غذا ، کمک مومنانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.