مدیر اجرایی عتبات و عالیات اندیمشک گفت: به مناسبت عید غدیر از خانواده شهید فداکار خوزستانی تجلیل به عمل آمد.

حسن دهقان مدیر اجرایی عتبات عالیات اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت عید غدیر خم مراسم تجلیل از خانواده شهید محمد اسماعیلی سزاری با حضور مسئولان اندیمشک در روستای سزار انجام شد.

او افزود: شهید محمد اسماعیلی سزاری با مشاهده ریزش کوه در مسیر ریل قطار به سمت تهران در بین ایستگاه شهبازان و تله زنگ مسدود شدن این خط راه آهن، توانست با اقدام فداکارانه از بروز حادثه و سقوط قطار مسافربری به دره جلوگیری کند.

دهقان بیان داشت: این شهید با شجاعت و فداکاری و از خود گذشتگی با از دست دادن جان خود در این راه توانست جان ۷۵۰ رزمنده که مسافر این قطار مسافر بری بودند را نجات دهد.

مدیر اجرایی ستادبازسازی عتبات اندیمشک با بیان اینکه گروه مستند «فانوس روشن» در این مراسم حضور داشتند، گفت: این گروه مستند ساز با حضور در روستای سزار به زودی مستند از خودگذشتگی این شهید را به تصویر خواهند کشید.

حسن دهقان با اشاره به مقام والای شهدا نزد خدا در قرآن کریم گفت: شهدا جان خود را برای امنیت کشور ایران فدا کردند و قطعا خانواده شهدا نیز ادامه دهنده راه آن ها و در نزد خدا از جایگاه خاص و ویژه ای برخوردار خواهند بود، همچنین در این مراسم از برادر این شهید که از رزمندگان و آزاده سرافراز دفاع مقدس است تجلیل به عمل آمد.

بر اساس آخرین تقسیم بندی استان خوزستان، روستای سزار از توابع بخش سردشت شهرستان دزفول در دهستان سید ولی الدین واقع شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار