سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز از جزایر نازعات بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،سردار تنگسیری،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از جزایر نازعات گفت: این جزایز دژ دفاعی تنگه هرمز و آبهای خلیج فارس است و رزمندگان و دریادلان نیروی دریایی همیشه آماده دفع تجاوز دشمنان در خلیج فارس و مرزهای جمهوری اسلامی هستند.

نازعات به مجموعه چهار جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک، ابوموسی و سیری در خلیج فارس در نزدیکی تنگه هرمز گفته می‌شود.

سردار تنگسیری در روز عید غدیر ‌ضمن دیدار با رزمندگان جزایر نازعات و خانواده‌های مستقر در این جزایر افزود: اگر دشمن بی عقلی کند و یا تجاوزی از او ، علیه نظام اسلامی سر بزند، آن تجاوز را باید در نطفه نابود و محو کنیم.

او  گفت: سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی‌، جمهوری اسلامی را به عنوان حرم می‌دانست و ما با پیروی از مکتب او باید قدر این نظام اسلامی، شیعی، محمدی و علوی را بدانیم و از خدا بخواهیم به ما توفیق دهد که لیاقت جایگاه خادمی مردم در این حرم را داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به دنیا آمدن و پاسدار بودن در حکومتی که توسط نایب امام زمان (عج) تشکیل شده است را از الطاف و عنایات خداوند متعال به رزمندگان دریادل عنوان کرد و افزود: از مظلومیت و حقانیت انقلاب دفاع و با عمل شایسته باید مردم را به پایبندی به اهداف و آرمان های این انقلاب دعوت کنیم.

در پایان این بازدید از برخی رزمندگان مستقر در جزایر نازعات قدردانی کرد و پیام و تبریک مقام معظم رهبری را  به مردم و کارکنان نیروی دریایی در جزایر نازعات اهدا کردند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.