امروز رکوردی بی‌سابقه در تعداد بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های بوشهر به ثبت رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: اکنون بیماران ۷۰۵ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۱۳ نفرشان در ۲۴ ساعت گذشته در این بخش‌ها بستری شده‌اند.

او افزود: ۸۴ نفر از بیماران جدید به طور قطع کرونا دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر با اشاره به اینکه اکنون ۵۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه به سر می‌برند، ادامه داد: ۱۲ نفر از این تعداد در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

کشمیری با اشاره به ثبت ۷ مورد فوتی جدید بر اثر ابتلا به کرونا، عنوان کرد: ۳ مرد ۸۸، ۶۷ و ۷۳ ساله با سابقه بیماری زمینه‌ای قلبی، کلیوی، فشارخون و دیابت، ۲ مرد ۴۹ و ۵۲ ساله بدون بیماری زمینه‌ای، یک زن ۵۸ ساله با سابقه سرطان و دیابت و یک زن ۶۷ ساله بدون بیماری زمینه‌ای قربانیان جدید کرونا در استان بوشهر هستند.

او بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۱۱۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که ۸۴ نفر از آنان به کرونا مبتلا بودند.


بیشتر بخوانید


به گفته دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر، از ابتدای شیوع کرونا در استان تا کنون ۶۵ هزار و ۲۹۹ نفر به این ویروس مبتلا شده و هزار و ۴۱۳ نفر هم جان خود را از دست داده‌اند.

همچنین آمارهای دانشگاه علوم پزشکی بوشهر حاکی است که در شبانه روز گذشته ۶۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در این استان شناسایی شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.