مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: روزانه ۶۰ گشت راهداری و ترابری از تمامی راه‌های پر ترافیک و نقاط پر حادثه بازدید می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: روزانه ۶۰ گشت راهداری و ترابری در محور‌های استان فعال هستند که بازدید مستمر از تمامی راه‌های پر ترافیک و اصلی و نقاط پر حادثه را در دستور کار خود قرار داده اند.

او در ادامه افزود: گشت‌ها علاوه بر بازدید مستمر از تمامی راه‌ها، کنترل مستمر و دائمی حریم راه، جلوگیری از تجاوز به حریم راه‌ها و تخریب آن‌ها، بررسی و کنترل علایم و تجهیزات ترافیکی، گاردریل‌ها و مرمت ناشی از عملیات راهداری را روزانه کنترل می‌کنند.

بهرامی نیا با بیان اینکه گشت‌های عملیات راهداری پاکسازی تابلو و پایه تابلو، بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نظارت بر امور فنی و ایمنی قیمت بلیط و رعایت شیوه نامه‌های کرونا در ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر را نیز در دستور کار روزانه خود دارند، تصریح کرد: روزانه ۲۹ بازدید از مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی، امور فنی و ایمنی قیمت بلیط و رعایت نکات بهداشتی در ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق این تیم‌های راهداری و ترابری انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان  ادامه داد: استفاده از ظرفیت گشت‌های راهداری در حوزه حمل و نقل مورد تاکید وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و این گشت‌ها در صورت مشاهده هرگون تخلف در مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی و حمل و نقل عمومی مسافر، مراتب را گزارش می‌دهند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.