اخبار نتایج و حاشیه‌های روز هفتم المپیک ۲۰۲۰ توکیو را در بسته زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفتمین روز از مسابقات المپیک توکیو، صبح امروز با برگزاری مسابقات تعدادی از نمایندگان کشورمان آغاز شد. امروز کاروان کشورمان روز خلوتی را پشت سر گذاشت و نماینده‌های ما تنها در رشته‌های تیراندازی و قایقرانی به مصاف حریفان خود رفتند

این خبر بروزرسانی می‌شود.

رستمیان شانزدهم شد/ چشم امید بانوی تیرانداز به نتیجه فردا

هانیه رستمیان نماینده تیراندازی کشورمان در رقابت‌های تپانچه ۲۵ متر در ماده دقت تپانچه با میانگین ٩.٦٣٣ در جایگاه شانزدهم قرار گرفت و فردا در ماده سرعت مسابقه می‌دهد که پس از آن با جمع امتیازات تکلیف وی برای صعود به فینال مشخص می‌شود.

در این مسابقات ۴۴ نفر حضور داشتند.

۲ سال پیش
ملایی از صعود به فینال بازماند

نازنین ملایی در مرحله نیمه نهایی مسابقات قایقرانی روئینگ تکنفره زنان، مسافت 2 کیلومتری را با زمان 07:45.52 دقیقه طی کرد که بدین ترتیب در رده ششم گروه خود ایستاد و به فینال B راه یافت.

نفرات اول تا سوم راهی فینال A کسب مدال می‌شوند و نفرات بعدی با حضور نازنین ملایی نیز برای کسب یکی از جایگاه‌های ششم تا دوازدهم مسابقه خواهند داد.

۲ سال پیش

حواشی روز هفتم: 

کمیته المپیک و پارالمپیک ایالات متحده آمریکا صبح امروز در ژاپن تایید کرد که "سم کندریکس"، ورزشکار دوومیدانی با نیزه این کشور پس از مثبت شدن آزمایش کرونایش از مسابقات المپیک کنار رفت.

کرونای ورزشکار آمریکایی

کسب ۲ طلای المپیک در کمتر از یک ساعت

ژانگ یوفی شناگر زن چینی ابتدا در شنای ۲۰۰ متر پروانه به مدال طلا رسید سپس بعد از یک ساعت در شنای ۴x۲۰۰ متر آزاد شرکت کرد و توانست به همراه تیمش برای بار دوم قهرمان المپیک شود.

کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو از شناسایی ۲۴ کرونایی جدید در این مسابقات خبر داد. از این بین ۳ نفر ورزشکار خارجی هستند که در دهکده ورزشکاران اقامت دارند.

کرونا در المپیک

با آمار امروز که نسبت به روز‌های گذشته در بالاترین حد است، شمار مبتلایان به کرونا در المپیک به ۱۹۳ نفر رسید. در خصوص آمار منتشر شده تا امروز ۲ فرد مبتلا به بیمارستان منتقل شده‌اند، اما وضعیت آن‌ها وخیم نیست.

فدراسیون المپیک آلمان (DOSB) مدیر ورزش دوچرخه سواری این تیم پاتریک موستر را به دلیل اظهارات نژادپرستانه خود در روز چهارشنبه به خانه بازگرداند.

هنگامی که نیکیاس آرندت آلمانی در حال تعقیب دو دوچرخه سوار آفریقایی بود، ماستر ۵۴ ساله با فریاد، اظهارات نژادپرستانه به زبان آورد که دوربین این صحبت‌ها را ضبط کرد. مربی دوچرخه سواری بعداً بابت اظهار نظرش عذرخواهی کرد و گفت که هیجان رقابت او را از خود بی خود کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.