محمد علی و محمدرضا گرایی ملی پوشان تیم کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک از آمادگی مطلوب خود برای کسب مدال در این آوردگاه خبر دادند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برادران گرایی نمایندگان اوزان ۶۷ و ۷۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی در بازی‌های المپیک توکیو خواهند بود و در مورد شرایط خود پس از حضور در دهکده بازی‌های المپیک توکیو اظهار نظر کردند.

محمدعلی گرایی درباره آخرین وضعیت خود گفت: در این یک روزی که رسیدیم زیاد اذیت نشدیم و در فرودگاه هم زیاد معطلی نکشیدیم. در محل اقامت خود مستقر شده ایم و یک تمرین سبک انجام دادیم و ان شاء الله از امروز در سالن تمرین بسم الله را می‌گویم تا ببنینم در روز مسابقه چه پیش می‌آید.

وی ادامه داد: خدا را شکر شرایط و وضعیت خوبی دارم، تمرینات خوبی انجام دادیم و کم نگذاشتیم و ان شاء الله خدا جواب زحماتی را که کشیده ایم با یک مدال خوشرنگ به ما بدهد.

محمد رضا گرایی نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم نیز اظهار داشت: اولین تمرین خود را در توکیو برگزار کردیم که یک تمرین دو میدانی سبک بود. امروز تمرین مرور فن را در سالن تمرینات مسابقات داریم. شرایطم خوب است و آمادگی مطلوبی دارم  و آمده ام برای کسب مدال طلا بجنگم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار