مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در لرستان گفت: ۱۱۴ سری جهیزیه توسط این ستاد به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حامد ویسکرمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در لرستان گفت: ۱۱۴ سری جهیزیه به ارزش ۱۶ میلیارد ریال توسط این ستاد به نوعروسان نیازمند استان اهدا شد.

 ویسکرمی روز چهارشنبه در آیین رزمایش احسانه اظهار کرد: طی ماه‌های گذشته نیز ۳۵۰ سری جهیزیه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) فراهم شده است.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این راستا به عنوان بخشی از حاکمیت نسبت به رفع مشکلات اقدام کرده است افزود: ازدواج در دین اسلام به صورت ویژه توجه شده، اما مشکلات اقتصادی موجب شده است تحت تاثیر قرار گیرد که باید توجه به مقوله جمعیت، توسعه و ترویج ازدواج در دستور کار قرار دارد.

 مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در لرستان ادامه داد: یکی از خصوصیات حکمرانی خوب توجه به رفع موانع و مشکلات است و امروز در بدنه جمهوری اسلامی این مقوله مورد توجه قرار گرفته است.

ویسکرمی با اشاره به کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای کاهش مشکلات کم آبی در خوزستان افزود: ۴۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان توسط این ستاد پرداخت شد و ۱۲ هزار ۶۰۰ طرح اشتغال روستایی به بهره‌برداری رسیده است.

او بیان کرد: مقدمات حرکت به سمت روستای بدون بیکار در لرستان آغاز و تاکنون یک روستا در شهرستان کوهدشت به عنوان اولین روستای بدون بیکار معرفی شده است.

 

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.