گاف‌های پی در پی بایدن و تردید‌ها درباره سلامت ذهنی او+ فیلم

گاف‌های پی در پی و ادامه دار رئیس جمهور آمریکا سبب شده است نگرانی‌ها درباره سلامت ذهنی او بیشتر شود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، گاف‌های پی در پی و ادامه دار جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا توجه رسانه‌های داخل و خارج این کشور را بر انگیخته و نگرانی‌ها در خصوص سلامت ذهنی رئیس جمهور ۷۸ ساله آمریکا را بر انگیخته است.

مسأله تا آنجا مهم است که پزشک سابق کاخ سفید و نماینده فعلی کنگره آمریکا ضمن ابراز نگرانی درباره سلامت روانی بایدن، پیش بینی کرده که وی قبل از پایان دوران ریاست‌جمهوری‌اش مجبور به استعفا شود. رونی جکسون، جزو ۱۴ قانونگذار جمهوریخواهی است که نامه‌ای به رئیس جمهور فعلی آمریکا نوشته اند و از او خواستند که در «تست شناختی» شرکت کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۸ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
اوکی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۱:۵۱ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
این انتخاب ریاست جمهوری جوبایدن و ترامپ ملعون یعنی واقعیت آمریکای کنونی رو به زوال و فروپاشی و تجزیه شدن اینها بهترینهاشون بودند در آمریکا که انتخابشون کردند غیر از اینها نداشتند بگذارند در پست ریاست جمهوریشون مابقی رجال سیاسیشون از این دو مسخره تر و احمقتر و ضایع کننده ترند اینها مثلا بهترینهاشون و شاخصترینهاشون بودند که هم خودشان را هم کشورشان را هم جهان را به گند کشیده اند اون کشورهایی که به آمریکا تکیه می کنند واقعا از این دو ریاست جمهوری ملعون آمریکا احمقتراند که با طناب پوسیده اینها توی چاه می روند فروپاشی و تجزیه و زوال و افول ایلات متحده آمریکای فراعنه برده داران ظالمین ستمگران فاسدین فاسقین بی عدالتان بی حقوق بشران تبعیضگران را شفاف و آشکار مشاهده کنید ای جهانیان خودتان را در معرض فروپاشی آمریکا قرار ندهید و سعی هم نکنید کمکشان کنید که همگیتان فرومی پاشید . افتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۶:۳۳ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
همچین تو کامنتهات میگی افتاااااد که انگار همه مونگل هستند و تو نابغه و تجزیه و تحلیل کردی و با نکته سنجی و ریز بینی و... مسئله را روشن کردی و تحلیل گران و سیاسیون باید بیان پیش تو روشنشون کنی !! بار اول دوم و... هم نیست ، همیشه یه سری چرت و پرت میگی و بعدم افتاددددد ! آره افتاد برو برش دارررررررررررررر....! یه کم عقل و شعورم والا خیلی خوبه !! افتاااااااااد ؟؟؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۳۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
پاسخ به احمدی : جواب ابلهان خاموشیست . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۱:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
پاسخ به احمدی : اولا نمی دونستیم برای نظرات شخصی صادقانه بنده حقیر باید با شمای طرفدار آمریکایهای ظالم هماهنگ کنیم و از شما اجازه بگیریم که چه مطالبی در نظر شخصیمان بنویسیم که مورد رضایت شما باشد!!! و چرت و پرت نباشد !!!! ثانیا عاقلان و خردمندان مومنین عادلین آزاده اندیشان دانند که عقل و شعور خداوند جل جلاله به کی نداده و یا داده ازش استفاده نکرده با جهل کوردلانتون و فابریکه مانده مثل جناب عالی ثالثا خداوند جل جلاله منافقین را ضایع و رسوا می کند توسط جهل کور دلانه خودشان . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد. والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
افتاااادددیگه خیلی خزشده به فکریه چی دیگه باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۵ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
همشون هیولا هستن
نمیگم خوبه ولی این یکی آرومه...ی هیولای پیر خواب الو
جنگ طلبی تو چشماش نیست, شایدم دارم اشتباه میکنم...
ولی نسبت به اون دراکولای چاقالو خیلی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۰:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
سلام ،

ممنون ، زنده باشی جو ، جان گندم گماسایی به فدایت .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
به نظرم این فرد توسط بیگانگان داره کنترل میشه. وقتی حرف میزنه انگار یه ربات داره حرف میزنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
چند سالته عمو جون?
آخرین اخبار