مراسم تجلیل از چهار زوج جوان با ازواج آسان در سیروان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، با حضور رحیمی مقدم فرماندار، حجت الاسلام والمسلمین تعمیرکاری جانشین امام جمعه محترم شهرستان، عباس زاده مسئول ورزش و جوانان و برخی از اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان از چهار زوج با مهریه ۱۴ سکه و بدون برگزاری مراسم در ایام کرونا طی مراسمی تجلیل بعمل آمد.

در ابتدای مراسم عباس زاده مسئول ورزش و جوانان سیروان گفت :پس از ۱۵ سال در سال ۹۹ پنج درصد به آمار ازدواج اضافه شده و سه درصد از آمار طلاق در کشور کاسته شده است که این امر به دلیل کاهش تجملات و توقع بی جای خانواده‌ها بوده است.

او  افزود: به بهانه سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س) اداره ورزش و جوانان با همکاری معاونت امور جوانان اداره کل و براساس مصوبات جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تصمیم براین شد از زوجینی که با ساده‌ترین و آسان‌ترین نوع مراسم ازدواج را برگزار نموده اند تجلیل بعمل آید.

 در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین تعمیرکاری ضمن تبریک اعیاد پیش رو اظهار داشت:زندگی سراسر ساده و بی آلایش امامان باید سرلوحه زندگی تمامی مسلمان باشد تا کمترین آسیب به زندگی آن‌ها وارد شود. وی در ادامه به زوجین جوان ورزش کردن را توصیه کرده و گفتند، داشتن جسم و روح سالم که با ورزش کردن بدست می‌آید تفاهم در زندگی را بیشتر می‌کند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.