معاون نظارت سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از کسر و قطع سهمیه آرد ۲۴ نانوایی متخلف در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، غلامرضا قائدامینی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازرسی‌های انجام شده در خصوص کیفیت نان طبخ شده در واحد‌های نانوایی استان ۲۴ واحد متخلف در این خصوص شناسایی که منجر به کسر و قطع دائم سهمیه آرد این واحد‌ها شد.

او افزود: بازرسی بر کیفیت نان طبخ شده در استان همچنان ادامه دارد و در صورت مشاهده تخلف، سهمیه آرد واحدها کسر و چنانچه این روند از سوی واحد‌های متخلف ادامه پیدا یابد سهمیه آرد آن‌ها به صورت دائم قطع و حتی پروانه کسب آن‌ها نیز باطل می شود.

قائدامینی ادامه داد: امسال ۲۴ واحد متخلف در خصوص کیفیت نان پخته شده در این اصناف شناسایی شد که علاوه‌بر تشکیل پرونده تعزیری، ۲۲ واحد با کسر سهمیه و ۲ واحد با قطع دائمی سهمیه جریمه شدند.

قائدامینی با اشاره به فعالیت یک هزار واحد صنفی نانوایی در استان، اظهار داشت: ۳۴ بازرس سازمان صمت استان بر روند فعالیت این واحد‌ها نظارت دارند.


بیشتر بخوانید


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: در سالجاری بیش از پنج هزار بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شده است که منجر به تشکیل ۲۰۰ پرونده تخلف شده که تعطیلی خودسرانه و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی بیشترین این تخلفات را شامل شده است.

قائدامینی همچنین به تصمیم شورای آرد و نان استان در خصوص افزایش قیمت نان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر هیچ تصمیمی مبنی بر افزایش قیمت نان در استان گرفته نشده است، اما قرار است که به صورت ملی تصمیمی در این خصوص گرفته شود که در صورت نهایی شدن به اطلاع مردم استان رسانده می‌شود.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار