شهردار منطقه پنج تهران گفت: معتقدیم همانطور که آلودگی‌های زیست محیطی آزار دهنده هستند، آلودگی‌های بصری نیز آزار دهنده است.

محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در گفت و گو باخبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،با اشاره به اینکه در اجرایی کردن پروژه‌های شهری، استفاده از رنگ‌های شاد و نقاشی‌ها کمک شایانی به بالارفتن نشاط و شادابی شهروندان خواهد کرد گفت: برنامه ریزی شده که با استفاده از رنگ و نقاشی و انتخاب طرح‌های متناسب با هویت محلات و رنگ آمیزی در محلات کم برخوردار و قدیمی و با مشارکت شهروندان، متناسب با روحیات مردم نقاشی و رنگ آمیزی دیواری داشته باشیم.

محمود کلهری گفت: شعار ما در این دوره از مدیریت شهری «تهران شهری برای همه» است و یکی از اولویت‌های ما فعالیت‌های انسان محور است و معتقدیم همانطور که آلودگی‌های زیست محیطی آزار دهنده هستند، آلودگی‌های بصری نیز آزاردهنده هستند.

وی افزود: استفاده از المان‌های هنری، رنگ آمیزی و نقاشی در سازه‌های شهری از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کلهری با اشاره به اجرای طرح کوچه رنگی گفت: برنامه ریزی شده که با استفاده از رنگ و نقاشی و انتخاب طرح‌های متناسب با هویت محلات و رنگ آمیزی در محلات کم برخوردار و قدیمی وبا مشارکت شهروندان، متناسب با روحیات مردم نقاشی و رنگ آمیزی دیواری داشته باشیم که بازخورد بسیار خوبی در اجرای این پروژه‌ها داشت و مشاوره بسیار خوبی برای ما در ادامه کار بود.

شهردار منطقه ۵ با بیان اینکه این طرح حتماً با دقت و سرعت ادامه خواهد شد تاکید کرد:این طرح در فاز اول در حدود چهار هزار متر از سطح منطقه اجرا شد که در مرحله اول در محله حصارک پیاده شد و در ادامه در سایر نقاط منطقه انجام شد.

کلهری به حدود ۵۰ پروژه رنگ و نقش در این محله اشاره کرد و افزود: چهار پروژه کوچه رنگی و نزدیک به ۴۵ پروژه رنگ و نقش در این محله به پایان رسیده است. پروژه کوچه رنگی یکی از پروژه‌های عظیم منطقه ۵ است که با توجه به نامگذاری این منطقه به نشاط و آرامش و شادابی اهتمام ویژه‌ای به عملی شدن آن در تمام سطح منطقه داریم.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار