کاروان ایران در روز ششم رقابت‌های المپیک توکیو عملکرد چندان مطلوبی را از خود ارائه نداد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ روز ششم خود را به پایان رساند و نماینده‌های کشورمان نیز روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و می‌توان گفت عملکرد چندان مطلوبی نداشتند. کاروان ایران امروز در رشته‌های بدمینتون، والیبال، بسکتبال، تیر و کمان، شمشیربازی بخش تیمی، دوچرخه سواری و بوکس به مصاف حریفان خود رفتند و نتوانستند موفقیتی کسب کنند.

در ادامه به نتایج ورزشکاران کشورمان در روز ششم ایران رقابت‌ها اشاره خواهیم کرد.

والیبال

تیم ملی والیبال کشورمان صبح امروز در سومین مسابقه خود در چارچوب رقابت‌های المپیک توکیو به مصاف تیم ملی کانادا رفت و در انتها نماینده کشورمان در ۳ ست پیاپی و با نتایج ۲۵-۱۶، ۲۵-۲۰ و ۲۵-۲۲ مقابل این تیم شکست خورد. شکستی که می‌تواند شرایط صعود تیم کشورمان را به مرحله بعدی این مسابقات کمی با مشکل مواجه کند.

تیم ملی والیبال ایران که در ۲ مسابقه اول خود عملکرد خوبی را از خود نشان داده بود امید دارد که در مسابقه چهارم خود مقابل ایتالیا به پیروزی دست یابد و صعود خود را به مرحله دوم این رقابت‌ها حتمی کند.

تیم ملی والیبال ایران ۹ مرداد از ساعت ۱۵:۱۰ به مصاف تیم ایتالیا خواهد رفت.

والیبال ایران در المپیک

بدمینتون

ثریا آقایی نماینده جوان بدمینتون کشورمان که در مسابقه اول خود در المپیک توکیو توانست اولین پیروزی تاریخ ورزش بدمینتون را در تاریخ این رقابت‌ها کسب کند در دومین مسابقه خود مقابل حریف پر قدرت چینی‌اش با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از المپیک ۲۰۲۰ حذف شد.

آقایی در مجموع عملکرد خوبی داشت و شاید نتوان او را بابت این حذف در این سطح از مسابقات مقصر دانست.

ثریا آقایی

بسکتبال

تیم بسکتبال ایران در سومین دوره حضور خود در المپیک این بار در گروهی قرار گرفت که ایالت متحده آمریکا قهرمان جهان و المپیک را در کنار خود می‌دید. تیم ملی بسکتبال کشورمان صبح امروز در دومین مسابقه خود در المپیک با نتیجه ۱۲۰ به ۶۶ از این تیم پر قدرت شکست خورد و دومین باخت خود را در این مسابقات تجربه کرد.

تیم ملی بسکتبال ایران در سومین دیدار خود به مصاف تیم ملی فرانسه خواهد رفت.

حدادی

تیر و کمان

میلاد وزیری تیرانداز کشورمان در دومین دور مسابقات خود در المپیک توکیو به مصاف رقیب آمریکایی و نفر دوم رنکینگ جهانی این رشته رفت و نتیجه‌ای که انتظار داشتیم را کسب کرد.

وزیری که در دوره مقدماتی نیز عملکرد خوبی نداشت و از بین ۶۴ نفر لیست این رشته رتبه ۶۳ را به دست آورد در مقابل حریف آمریکایی حرفی برای گفتن نداشت و با نتیجه ۶ بر صفر شکست خود و از المپیک توکیو حذف شد.

شمشیربازی

تیم ملی شمشیربازی ایران در بخش تیمی نیز مانند بخش انفرادی نتیجه نگرفت و بدون کسب مدال رقابت‌های المپیک توکیو را ترک کرد. تیم ملی شمشیربازی ایران که متشکل از مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی بود در اولین بازی خود به مصاف ایتالیا رفت و با شکست مقابل این تیم به رقابت‌های شانس مجدد رفت.

تیم شمشیربازی کشورمان در این مرحله و بعد از پیروزی مقابل تیم ملی آمریکا و پس از آن شکست مقابل مصر به رتبه ششم رقابت‌های المپیک توکیو رسید.

شمشیربازی

دوچرخه سواری

مسابقات دوچرخه سواری تایم تریل انفرادی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با حضور ۳۹ دوچرخه سوار از ۳۱ کشور در مسیری به طول ۴۴ کیلومتر برگزار شد. سعید صفرزاده تنها دوچرخه سوار المپیکی کشورمان در این رقابت‌ها با زمان ۱:۰۵:۱۴ مسافت ۴۴ کیلومتری را طی کرد و در انتها در رتبه سی و پنجم قرار گرفت و به کار خود در المپیک توکیو پایان داد.

دوچرخه سواری

بوکس

دانیال شه بخش ستاره بوکس کشورمان که با توجه به عملکرد گذشته خود و همچنین مسابقه اول او در المپیک توکیو امید‌های زیادی را برای کسب اولین مدال المپیک بوکس برای کاروان کشورمان ایجاد کرده بود، در دومین مسابقه خود در این جام مقابل حریف کوبایی خود شکست خورد و نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی بوکس المپیک صعود کند.

شه بخش در راند دوم مسابقه خود و به دلیل خونریزی با تصمیم داوران بازنده این مسابقه اعلام شد.

بوکس المپیک


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
چیز جدیدی نیست.مثل همه المپیکهای دیگه باید منتظر مسابقات کشتی باشیم. حتی وزنه برداری هم دیگه خیلی شانسی نداریم. در واقع کاری نمی کنیم که چهار سال بعد اوضاع بهتری داشته باشیم. خود به خود هم هیچ وقت چیزی بهتر نمیشه.
آخرین اخبار