رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآبادگفت: بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با اعتبار ۲ میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، شادان، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد با اشاره به این که بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر با اعتبار ۲ میلیارد ریال در شهرستان نظرآباد راه اندازی شد،گفت: یکی از اقدامات شاخص جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد راه‌اندازی بانک امانات به منظور اهداف بشردوستانه، خیرخواهانه و کمک به خانواده‌هایی که قدرت خرید تجهیزات لازم برای نگهداری از بیماران خود را ندارند، است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد افزود: اقلام اهدایی شامل تجهیزات پزشکی، ویلچر، کپسول اکسیژن و دستگاه  اکسیژن ساز با کمک خیران خریداری و در محل بانک امانات جمعیت هلال احمر نگهداری می‌شود تا در مواقع ضروری به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد کم بضاعت قرار گیرد.

شادان گفت: کسانی که تمایل به پیوستن به این حرکت خداپسندانه دارند می توانند به ساختمان مرکزی جمعیت هلال احمر شهرستان نظرآباد واقع خیابان الغدیر جنوبی،غدیر ۱۳ مراجعه کنند.

انتهای پیام / ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.