مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۵۲ هزار دستگاه وسایل نقلیه سنگین باری از پایانه‌های مرزی جلفا و نوردوز تردد کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: در چهار ماهه نخست امسال ۳۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۲۰ هزار و ۶۰۰ دستگاه کامیون از مرز جلفا تردد کردند.

او اظهار کرد: در این مدت تعداد تردد کامیون‌های داخلی و خارجی در مرز نوردوز ۱۸ درصد و از مرز جلفا ۲۹ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان شرقی گفت: در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۲۹۲ هزار و ۹۴۴ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۵۰ هزار و ۹۰۰ تن بود.

علیزاده ادامه داد: در همین مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا ۱۶۳ هزار و ۶۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۵۴ هزار و ۳۰۰ تن بود.

او یادآوری کرد: در این مدت مجموع مسافر تردد کننده از این پایانه‌های مرزی ۴۲ هزار و ۲۳۴ نفر بود که ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز نوردوز و پنج هزار و ۷۰۰ نفر نیز از مرز جلفا تردد کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.