در هرمزگان حدود یک سالی است که تنها آزمایشگاه مخزن سی ان جی خودروهای دو گانه سوز تعطیل است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،حدود یک سالی است که تنها آزمایشگاه مخزن سی ان جی خودروهای دوگانه سوز تعطیل است و رانندگان برای تست مخزن باید به شهرستان های لار در استان فارس و شهربابک کرمان سفر کنند.

یکی از رانندگان  تاکسی می گوید: برای دریافت معاینه فنی تست مخزن اجباری است و چون در استان چنین آزمایشگاهی نیست باید بیش از 400 کیلومتر به استان های دیگر رفت.

این راننده می افزاید: 19 سال است که خودروهای دوگانه سوز در کشور استفاده می شود اما تنها آزمایشگاه تست این مخزن درهرمزگان از آذرماه پارسال تعطیل است و اکنون به انبار نوشابه تبدیل شده است.

رنجبر معاون اداره کل استاندارد هرمزگان می گوید: هرمزگان در سال های گذشته دو آزمایشگاه سی ان جی داشت که یکی از این آزمایشگاه به علت تخلفات و نبود صلاحیت لازم و استاندارد تعطیل شد و دیگری نیز به علت اینکه در محل استیجاری فعالیت می کرد مدتی است که به دلایلی تعطیل شده است.

او افزود: با سرمایه گذار صحیت شده است تلاش خود را انجام بدهد تا حداقل در بازه زمانی دو تا سه ماهه این آزمایشگاه را راه اندازی کند و در این  مدت نیز از راهنمایی و رانندگی درخواست داریم با رانندگان همکاری کند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.