راننده کامیونی که به علت استفاده از تلفن در جاده حادثه افرید به مدت ۵۷ ماه از رانندگی محروم شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از dailymail؛ درک هانلد 59 ساله راننده کامیونی که در سفر  4ساعت خود به علت استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی با یک ون زندان  تصادف سختی کرد.

براساس گزارش‌ها، تصاویری که از کابین کامیون  دقایقی قبل از تصادف منتشر شده است نشان می‌دهد، راننده خودروی سنگین هنگام رانندگی بدون بستن کمربند ایمنی از تلفن همراه استفاده می‌کرد. به همین علت با یک ون زندان برخورد کرد و سه نفر از جمله راننده ون زندان، افسر اسکورت و زندانی را زخمی کرد. گفته شده  او به خاطر رانندگی خطرناک به مدت 57ماه از رانندگی محروم شده است.

شایان ذکر است طبق گزارش‌ها، پلیس راهنمایی و رانندگی  اظهار کرد:  هانلند در  طول سفر خود برای جلوگیری از فعال شدن زنگ هشدار، از یک سگک کمربند ایمنی در گیره کمربند استفاده می‌کرد و فقط هنگامی که پشت چراغ راهنمایی و رانندگی جلو می‌آمد کمربند ایمنی واقعی خود را می‌بست و به محض اینکه از چراغ دور میشد، او دوباره کمربندش را باز می‌کرد.

کارآگاهان پلیس ساسکس اعلام کردند طبق  گزارش‌های دوربین مدار بسته جاده، رانندگی هانلد خطرناک ترین رانندگی در روز حادثه و سهمگین ترین تصادف بوده است. افزون بر این راننده به علت حواس پرتی ، استفاده از تلفن همراه و خوردن میوه کنترل درستی بر  وسیله نقلیه خود نداشته و همین امر باعث برخورد کامیون با ون زندان شده است.

پلیس راهنمایی رانندگی ساسکس همچنین گفت: وجود دوربین تعبیه شده  به پلیس کمک کرد تا تمام حرکت وی را قبل از تصادف مشاهده  و به کارگاهان کمک کند. ما در ادامه بخش کوتاهی از ویدئو که توسط پلیس منتشر شده  را به شما نشان می‌دهیم.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۷ مرداد ۱۴۰۰
چون کسی نمرده تصادف همچین سختی هم نبوده
آخرین اخبار