صفری گفت: خیرین بیش از ۳ میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان در قالب وجه نقد، دام زنده و گوشت قربانی در پویش نذر قربانی مشارکت کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: به منظور فراهم شدن زمینه مشارکت خیران زنجانی در حوزه خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت طرح‌های مختلفی متناسب با ایام و مناسبت‌های ملی و مذهبی از طریق این نهاد طراحی و اجرایی می‌شود.


او با اشاره به مشارکت مناسب خیران زنجانی در برنامه‌های اجرایی این نهاد در مناسبت‌های مختلف، افزود: استفاده از ظرفیت‌های خیرخواهانه برای خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد بوده و در همین راستا پویش نذر قربانی به منظور جمع آوری نذورات قربانی همزمان با عید سعید قربان و ایام منتهی به این روز با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان اجرا شد.


صفری از مشارکت بیش از ۳میلیارد و ۶۱۴ میلیون تومان خیران زنجانی در پویش نذر قربانی همزمان با عید قربان خبر داد و افزود: کمک‌های مردمی جمع آوری شده در روز عید قربان و پویش مردمی نذر قربانی در قالب وجه نقد، دام زنده وگوشت قربانی بوده و نذورات و قربانی‌های اهدایی خیران زنجانی در روز عید قربان بین خانواده‌های تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند توزیع شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.