نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونای فرهنگیان در هرمزگان، فردا شروع به کار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، ایرج بیت الهی ، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: در شروع به کار نخستین مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا فرهنگیان، ناحیه یک بندرعباس با چهار هزار و ۴۳۰ نفر از کارکنان که شامل تمام نیرو‌های رسمی و آزاد شاغل در مدارس غیردولتی و حق التدریس هستند که بر اساس گروه سنی به این مرکز فراخوان می‌شوند.

بیت الهی افزود: برای جلوگیری از هر گونه تجمع، ایجاد نظم و صیانت از سلامت همکاران فرهنگی، افراد براساس نوبت دهی و پیامکی که به آن‌ها ارسال می‌شود، در محل واکسیناسیون حضور یابند.


بیشتر بخوانید؛


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: سالن آموزشگاه شهدای صنعت نفت بندرعباس به این امر اختصاص یافته، و از سوی آموزش و پرورش تجهیز شده است.

بیت الهی افزود: واکسن مورد نیاز بصورت روزانه از مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس، براساس نوبت‌های اعلام شده در اختیار این مرکز قرار می‌گیرد و عوامل اجرایی که از نیرو‌های رسمی آموزش و پرورش هستند، در دو نوبت صبح و عصر به فرهنگیان خدمات ارائه می‌کنند.

او گفت: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده تا ۲۵ مردادماه تمام کارکنان آموزش و پرورش در همه نقاط استان مرحله نخست واکسن را دریافت می‌کنند.

انتهای خبر/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.