رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شادگان از ارائه بیش از ۷۲۱ هزار و ۴۵ نفر ساعت آموزش‌های مهارتی در شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

حسن عاشوری، رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به ارائه ۷۲۱ هزار و ۴۵ نفر ساعت آموزش مهارتی در شادگان گفت: از این تعداد ۲۱ هزار و ۵۴۸۹ نفر ساعت در مراکز دولتی و ۵۰۵ هزار و ۵۵۶ نفر ساعت در مراکز خصوصی، در رشته‌های مختلف آموزش حرفه‌های متناسب با بازار کار ارایه شد.

او با بیان اینکه از ابتدای سال جاری یکهزار و ۳۰۶ گواهینامه برای مهارت آموختگان صادر شده است افزود: این مرکز در رشته‌های برق صنعتی -plc-جوشکاری-اتومکانیک خودرو‌های بنزینی و تعمیر موتور‌های دریایی دیزل، صنایع پوشاک، صنایع دستی، صنایع چوب، فناوری و حسابداری بصورت رایگان در اختیار همشهریان آماده ارائه خدمات است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شادگان ادامه داد: در بخش‌های مختلف در قالب مشارکتی به صورت آموزش در صنایع، آموزش در محیط کار واقعی واحد‌های صنفی بنگاه‌های اقتصادی، آموزش نیرو‌های مسلح، معلولین، معتادان بهبود یافته تحت پوشش بهزیستی و دیگر تفاهمنامه‌ها از برنامه‌های اجرایی این مرکز هستند.

این مقام مسئول هدف از آموزش فنی و حرفه‌ای را گسترش توانایی‌ها و دانش افراد جویای کار و حتی شاغلان دانست و بیان کرد: آموزش و پژوهش، تولید استاندارد‌های آموزشی و ارزشیابی مهارت نیروی کار در دستور کار قرار دارد.

عاشوری در پایان به نقش آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در تربیت افراد ماهر، خلاق و کوشا در سطح جامعه اشاره کرد و گفت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای جایگاهی ویژه در توسعه اقتصادی و فرهنگی جامعه ایفا می‌کند.

۷۲۱ هزار و ۴۵ نفر ساعت آموزش مهارتی در شادگان ارائه شد

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.