فرماندار شهرستان دیر گفت: افزون بر ۲ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی برای بیمارستان امام هادی (ع) این شهرستان خریده شده است و به زودی وارد بیمارستان می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازبوشهر، کریم علی حسنی فرماندار دیر بیان کرد: با جدیت پیگیر تأمین تجهیزات درمانی و نیروی تخصصی بیمارستان هستیم تا دسترسی شهروندان به خدمات تخصصی درمانی افزایش یابد و در این زمینه از ظرفیت خیرین و صنایع مستقر در منطقه علاوه بر دولت بهره می‌بریم.

او با تشکر از شورای راهبردی منطقه ویژه پارس جنوبی، افزود: افزون بر دو میلیارد تومان تجهیزات برای بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر خریده شده است و به زودی وارد بیمارستان می‌شود تا بخشی از مشکلات حوزه بهداشت و درمان حل شود.

فرماندار دیر با تأکید بر لزوم فرهنگ‌سازی درباره اهمیت واکسیناسیون علیه کرونا، عنوان کرد: در این شهرستان کمبود واکسن برای واکسیناسیون افراد ۴۵ سال به بالا نداریم و از همه مردم می‌خواهیم از این فرصت برای دریافت واکسن استفاده کنند.


بیشتر بخوانید


علی‌حسنی گفت: آماده‌ایم اگر نیاز شد، مکان دیگری نیز برای واکسیناسیون کرونا در شهر دیر اختصاص دهیم.

رعایت نکردن مسائل بهداشتی به لحاظ شرعی مسئولیت ایجاد می‌کند

امام جمعه دیر نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان از مردم خواست از فرصت پیش‌آمده برای تزریق واکسن کرونا بهره ببرند.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: رهبر فرزانه انقلاب به عنوان الگوی ما از واکسن ایرانی استفاده کردند و اگر افرادی تردید داشتند با این اقدام رهبری جای تردیدی باقی نمی‌ماند، از طرفی واکسن‌های خارجی هم با پیگیری مسئولین وارد کشور می‌شود.

او ادامه داد: تلاش ما این است تا آنجایی که می‌توانیم به حل مشکلات مردم کمک، و گرفتاری‌های آن‌ها را کم کنیم و از سوی دیگر خدمات نظام اسلامی و دولتمردان را بیان کنیم که این موضوع در ایام شیوع ویروس کرونا به‌طور جدی دنبال شده است.

امام جمعه دیر گفت: اعتقادی که ما از روز اول به مبحث شیوع ویروس کرونا داشتیم تاکید بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی بوده است و انتظار داریم مردم نیز این موارد را رعایت، و به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کنند.

حسینی تاکید کرد: رعایت نکردن مسائل بهداشتی باعث شیوع ویروس کرونا و ابتلای شهروندان به بیماری می‌شود که به لحاظ شرعی نیز مسئولیت ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.