سرهنگ رحمانی گفت: عملیات احداث دومین بیمارستان مجهز دائمی تنفسی با نام مهر ولایت نیروی زمینی ارتش در خاش شروع شده است.

‌به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ خلبان ولی رحمانی مدیر طرح‌های محرومیت‌زدایی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از بیمارستان خاش گفت: با درخواست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان و تاکید کارشناسان مبنی بر نیاز خاش و مردم شریف این خطه ارزشمند میهن اسلامی به امکانات تکمیلی جهت مقابله با ویروس منحوس کرونا ارتش دومین بیمارستان دائمی و مجهز خود را در این منطقه بر پا خواهد کرد.

وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی ارتش در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: برابر تاکید فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای راه‌اندازی دومین بیمارستان کرونایی نیروی زمینی محوری ارتش در سیستان و بلوچستان؛ این بیمارستان در خاش به سرعت در حال احداث است.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: پس از جانمایی این بیمارستان در خاش، عوامل محیطی و حوادث طبیعی در منطقه مورد توجه ویژه قرار گرفت و تصمیم بر آن شد که بیمارستان این شهرستان نیز همانند بیمارستان احداثی در زاهدان با سازه مستحکم و دائمی بنا شود تا ضمن قابلیت استفاده همیشگی از این بیمارستان در برابر عوامل طبیعی مانند بادهای‌شدید، گردو خاک، گرما و سرما مقاوم و کار آمد باشد.

سرهنگ رحمانی تاکید کرد: اقدامات برای محوطه سازی مناسب و آسفالت و دیوارکشی همزمان با ساخت بیمارستان در حال انجام است تا بیمارستانی با کیفیت و کارآیی بیمارستان ساخته شده ارتش در زاهدان را در سریع‌ترین زمان ممکن برای خدمت به مردم خاش به بهره‌برداری برسانیم.

وی گفت: حضور موثر ارتش در حوزه کنترل ویروس کرونا تاکنون اثرات مطلوبی را از خود به جای گذاشته و قطعا تا پایان ماموریت در کنار مردم استان خواهیم بود.

گفتتی است این بیمارستان همزمان با عید سعید غدیر و ولادت با سعاد مولی الموحدین حضرت علی (ع) با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نزاجا افتتاح می‌شود و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: ارتش ، کرونا ویروس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار