با تلاش مأموران یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری در ۷ روز گذشته، در جریان برخورد با ۸ فقره تخلف محیط زیست، ۱۳ متخلف دستگیر شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، شهرام احمدی مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست در منطقه حفاظت شده سبزکوه، ۳ متخلف شکار غیرمجاز را دستگیر کردند و از این متخلفان اجزای بدن دو رأس بز وحشی و ۲ قبضه اسلحه غیرمجاز کشف و ضبط شد.

او افزود: مأموران یگان حفاظت محیط زیست در جریان گشت و کنترل شبانه‌روزی در این منطقه نیز موفق به کشف ۱۰۰ کیلوگرم زغال از متخلفان قاچاق چوب‌های جنگلی شدند.


بیشتر بخوانید


احمدی اضافه کرد: در منطقه حفاظت شده جنگلی نیز، با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط زیست، یک حلقه کوره زغال غیرمجاز کشف و معدوم شد.

او ادامه داد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان در عملیات دیگری موفق به دستگیری یک متخلف صید غیرمجاز ماهی در بخش بازفت شهرستان کوهرنگ شدند که از این متخلف ۲۵ قطعه ماهی کشف و ضبط شد.

احمدی گفت: در جریان شناسایی و رصد متخلفان شکارغیرمجاز، مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان با همکاری نیرو‌های انتظامی و با دستور قضایی موفق به دستگیری ۳ متخلف شکارغیرمجاز شدند.

او افزود: از این متخلفان نیز یک رأس قوچ وحشی کشف و ضبط شد.

احمدی اضافه کرد: در شهرستان اردل نیز مأموران ۲ متخلف زنده‌گیری پرندگان وحشی را دستگیر کردند و از این متخلفان ۹ قطعه پرنده سهره کشف و ضبط شد.

او ادامه داد: در عملیاتی مشابه در شهرستان کوهرنگ نیز یک متخلف زنده‌گیری پرندگان دستگیر شد و پرندگان شکار شده با دستور قضایی در زیستگاه خود به طبعیت بازگشت داده شدند.

احمدی گفت: مأموران یگان حفاظت محیط زیست با همکاری نیرو‌های انتظامی، ۳ متخلف شکار غیرمجاز در شهرستان لردگان را شناسایی و دستگیر کردند و از این متخلفان دو قبضه سلاح شکاری و یک قطعه پرنده وحشی کشف و ضبط شد.

او افزود: پرونده این متخلفان پس از تشکیل، برای برخورد قانونی تحویل مراجع قضایی شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار