مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد از پیگیری تأمین نردبان سازمان آتش‌نشانی توسط دادستان بجنورد خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  مجید گریوانی مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی گفت : در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال، رئیس دادگستری خراسان شمالی به دادستان بجنورد دستور داد تا پیگیر تأمین نردبان آتش نشانی بجنورد باشد.


بیشتر بخوانید 


او  افزود:پارسال  نائب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون وزیر کشور در سفر به خراسان شمالی مصوب کردند تا نردبان آتش نشانی بجنورد با تعیین محل اختصاص اعتبار به استان، تأمین اعتبار شود.

او  ادامه داد: بجنورد تنها مرکز استانی است که از داشتن نردبان آتش نشانی بی بهره است و هم اکنون ماموران این سازمان با سختی و خطر بسیار اقدام به انجام مأموریت‌های خود در ساختمان‌های چند طبقه می‌کنند.

گریوانی تاکید کرد: ساختمان‌های بسیاری در مرکز خراسان شمالی وجود دارد که امکان ورود مناسب به آن‌ها در هنگام حریق یا سایر حوادث توسط ماموران وجود ندارد و به همین دلیل نجات جان ساکنین آن‌ها نیز به سختی و با خطر فراوان انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بجنورد یادآور شد: این سازمان در حال حاضر علاوه بر اینکه ناوگان خودرویی آتش نشانی فرسوده با عمر بالای ۱۷ سال را دارا است.

همچنین به شدت به خریداری و تأمین خودروی آتش نشانی دارای نردبان بلند مرتبه و بالابر نیز نیازمند است.

او افزود : با توجه به اینکه بلند مرتبه سازی در شهر بجنورد در حال رشد است، بنابراین خرید این خودروی اشاره شده، بسیار ضروری است که در زمان وقوع حوادث در ساختمان‌های بیش از دو طبقه باید از این خودرو استفاده شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بجنورد گفت: استان خراسان شمالی به دلیل مشکلات اعتباری تا کنون نتوانسته است خودروی بالابر و نردبان آتش بلندمرتبه آتش نشانی را خریداری کند. از مسئولان کشوری انتظار داریم تا استان را برای تأمین این خودرو یاری کنند.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.