دبیر سابق فدراسیون والیبال گفت: امروز روز خوب والیبال ما نبود؛ در سرویس، دفاع روی تور، توپ گیری و حتی دفاع داخل زمین ضعیف عمل کردیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود افشاردوست دبیر سابق فدراسیون والیبال، در تحلیل دلایل باخت تیم ملی کشورمان از کانادا در چاچوب رقابت‌های المپیک توکیو، گفت: امروز روز خوب ما نبود؛ تقریباً در تمامی بخش‌ها ضعیف کار کردیم. در سرویس، دفاع روی تور، توپ گیری و حتی دفاع داخل زمین. برعکس، کانادا به پشتوانه دو شکست قبلی و تلاش برای بقا در رقابت‌ها، امروز خیلی راحت‌تر و با انگیزه بیشتری بازی کرد.

وی افزود: کانادا مثل آمریکا بسیار خوب سرویس می‌زند و دفاع روی تور خیلی خوبی داشت. روز بد تیم ملی والیبال ما روز خیلی خوبی را برای کانادایی‌ها رقم زد. آن‌ها راحت سرویس‌های ورزشکاران ما را می‌گرفتند و به پاسور می‌رساندند و در نهایت امتیاز می‌گرفتند.

افشاردوست اظهار کرد: توقع این بود در ست سوم کمی تاکتیک بازی تغییر می‌کرد و به جای سرویس‌های پرشی - قدرتی از سرویس‌های پرشی - موجی استفاده می‌شد یا بازیکنان دیگری به میدان می‌آمدند تا کمی آهنگ بازی تغییر کند.

او در پایان گفت: به نظرم هنوز چیزی از دست نرفته؛ ما به یک برد جانانه دیگر برای صعود به مرحله بعد نیاز داریم. هرچند بازی با هر دو حریف آینده برای ما سخت است؛ اما معتقدم به مراتب با ایتالیا راحت‌تر بازی می‌کنیم چون این دوره خیلی ناآماده است، ولی ژاپن هم میزبان و هم پرقدرت به میدان المپیک آمده است.


بیشتر بخوانید: 



انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار