معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: بر اثر برگزاری یک دورهمی در اسدآباد و حضور کودک ۸ ساله مبتلا به کووید ۱۹، ۱۴ نفر مبتلا به کرونا شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، الهام عظیمی، معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآبادگفت: در یک دورهمی یک کودک ۸ ساله‌ی مبتلا که از شهر دیگری به اسدآباد آمده بود ۱۴ نفر را مبتلا کرد که این مهم پرهیز از مسافرت را گوشزد می‌کند.

او با بیان اینکه شهروندان در صورت داشتن علائم گوارشی همانند تهوع، استفراغ آن را نشانه کرونا ویروس تلقی کنند، افزود: متاسفانه باید گفت سن ابتلا به کرونا در شهر اسدآباد پایین‌تر آمده است.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از تزریق ۱۰  هزار و ۲۱۸ دز واکسن کرونا دراین شهرستان  تا ۳مرداد خبر داد و گفت: ۳۴ درصد از افراد هدف در شهر آجین، ۶۵ درصد در شهر پالیز و ۶۰ در صد در لک لک واکسن خود را دریافت  کرده اند.

عظیمی افزود: اوایل شیوع از هر ۱۰۰ تست ۱۶ مورد ابتلا ثبت می‌شد، اما متاسفانه این روز‌ها از هر ۱۰۰ نفر که آزمایش می دهند تقریبا کرونای۲۰ نفر مثبت می شود  که این برای ما بسیار نگران کننده است.

او درباره روستا‌های با درصد آمار ابتلای بالا به کرونا هم گفت: حسام آباد، کمک سفلی و علیا، طویلان، موسی آباد و سیاهگله روستا‌هایی هستند که درصد ابتلا به کرونا  نسبت به جمعیت در آن‌ها نگران کننده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار